پرسشنامه استاندارد رجحان شغلی (WPI) آمابایل و همکاران

پرسشنامه-استاندارد-رجحان-شغلی-(wpi)-آمابایل-و-همکاران
پرسشنامه استاندارد رجحان شغلی (WPI) آمابایل و همکاران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 19
قیمت: : 2500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
پرسشنامه رجحان شغلی (WPI) آمابایل و همکاران، آزمون رجحان شغلی به منظور تشخیص تفاوت های فردی در جهت گیری انگیزشی درونی و بیرونی درسال  1994 توسط آمابایل و همکارانش ساخته شد. این آزمون تمام عناصر مربوط به انگیزش درونی (خود تعیینی، شایستگی، انجام تکلیف، لذت و علاقه) و انگیزش بیرونی (رقابت، ارزیابی، بازشناسی و پول و دیگر مشوق های ملموس و مجبور شدن به وسیله دیگران) را در بر می گیرد. این آزمون یک ابزار خود گزارشی و دارای 30 عبارت است. آزمودنی باید در یک مقیاس لیکرت 4 درجه ای که از هرگز (1 امتیاز) تا همیشه یا تقریبا همیشه (4 امتیاز) را در بر می گیرد. میزان مخالفت یا موافقت خود را با هر یک از عبارات را مشخص سازد. نمره آزمودنی در دو زیر مقیاس انگیزش درونی و انگیزش بیرونی محاسبه شده و نمره بالاتر نشانگر جهت گیری انگیزشی آزمودنی است.

به همراه روایی و پایایی، نحوه نمره گذاری، تفسیر نتایج و منبع پرسشنامه که در متن آورده شده  است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پرسشنامه استاندارد تاب آوری (کونور و دیویدسون)


پرسشنامه-استاندارد-تاب-آوری-(کونور-و-دیویدسون)
پرسشنامه استاندارد تاب آوری (کونور و دیویدسون)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 16
قیمت: : 2800 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
مقیاس تاب آوری (CD-RIS) کونور و دیویدسون، این پرسشنامه با 25 گویه توسط کونور و دیویدسون در سال ۲۰۰۳ ساخته شد. این پرسشنامه را کونور و دیویدسون (۲۰۰۳ ؛ به نقل از مجیدی، 1384) با مرور منابع پژوهشی 1991-1979 حوزه تاب آوری تهیه کردند. بررسی ویژگی های روانسنجی این مقیاس در شش گروه جمعیت عمومی، مراجعه کنندگان به بخش مراقبت های اولیه، بیماران سرپایی روانپزشکی، بیماران با مشکل اختلال اضطراب فراگیر، و دو گروه از بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه، انجام شده است. تهیه کنندگان این مقیاس بر این عقیده اند که این پرسشنامه به خوبی قادر به تفکیک افراد تاب آور از غیرتاب آور در گروه های بالینی و غیربالینی بوده و می تواند در موقعیت های پژوهشی و بالینی مورد استفاده قرار گیرد (محمدی، ۱۳۸۲).

به همراه روایی و پایایی، نحوه نمره گذاری، تفسیر نتایج و منبع پرسشنامه که در متن آورده شده  است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پرسشنامه استاندارد هوش فرهنگی (آنگ و همکاران)

پرسشنامه-استاندارد-هوش-فرهنگی-(آنگ-و-همکاران)
پرسشنامه استاندارد هوش فرهنگی (آنگ و همکاران)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 16
قیمت: : 2500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
پرسشنامه هوش فرهنگی 20 سوالی که توسط آنگ و همکاران در سال 2004 طراحی شده است. عبارت 1 تا 4 مربوط به عامل راهبردی یا فراشناحتی هوش فرهنگی است. از عبارات 5 تا 11 مربوط به عامل دانشی یا شناختی هوش فرهنگی است. عبارات 11 تا 14 مربوط به عامل انگیزشی هوش فرهنگی است. عبارات 16 تا20 مربوط به عامل رفتاری هوش فرهنگی است (آنگ و همکاران، 2007).
پاسخ به عبارات این پرسشنامه به صورت 7 گزینه ای است که از کاملا موافق (7 امتیاز) تا کاملا مخالف (1 امتیاز) طرح شده است. امتیازهای عبارات با هم جمع می شود این تست توانایی شرکت کنندگان را در برقرای ارتباط بهتر در فرهنگی متفاوت می سنجد. دارای چهار عامل است که آلفای کرونباخ برای هر عامل عبارت است از: راهبردی یا فراشناختی (0/76)، دانشی یا شناخت (0/84)، انگیزشی (0/76) و رفتاری (0/83).
به همراه روایی و پایایی، نحوه نمره گذاری، تفسیر نتایج و منبع پرسشنامه که در متن آورده شده  است.


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پرسشنامه استاندارد نگرش مسئولیت (سالکووسکیس و همکاران)


پرسشنامه-استاندارد-نگرش-مسئولیت-(سالکووسکیس-و-همکاران)
پرسشنامه استاندارد نگرش مسئولیت (سالکووسکیس و همکاران)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 19
قیمت: : 2500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
پرسشنامه نگرش مسئولیت (RAS) سالکووسکیس، هدف این پرسشنامه بررسی اعتقادات شخص در مورد مسئولیت است. مقیاس نگرش مسئولیت توسط سالکووسکیس و همکاران در سال 2000 ساخته شد. این مقیاس، یک پرسشنامه ۲۶ سؤالی است، و بدون مولفه بوده که به منظور بررسی اعتقادات کلی در مورد مسئولیت، طراحی شده است. مخزن اولیه سؤالهای این مقیاس، توسط متخصصین کاربرد بالینی نظریه شناختی در زمینه وسواس با هدف انعکاس نگرشها و اعتقادات کلی و عمومی دخیل در گرایشهای مسئولیت و آسیب در وسواس، به وجود آمده است.
ساختار این مقیاس، براساس مقیاس نگرشهای مختل بک و همکاران (۱۹۹۱) طراحی شده، که در آن پاسخ دهندگان گستره و دامنه مجموعه ای از عباراتی را که عموماً به کار می برند، نشان می دادند. از آنها خواسته می شد، نشان دهند تا چه اندازه آنها با عبارات خاصی که به آنها ارائه می شد، موافق یا مخالف بودند. این کار را به وسیله انتخاب بهترین توصیف از آن چیزی که در فکرشان بود، نشان می دادند. در آن مقیاس، این گونه تأکید شده بود «تعیین کنید که آیا نگرش ارائه شده در پرسشنامه زیر، به طور خاص و مشخص نحوه فکر کردن شما را به امور اطرافتان نشان می دهد آنچه راکه اغلب اوقات هستید و در ذهنتان وجود دارد، انتخاب کنید».
به همراه روایی و پایایی، نحوه نمره گذاری، تفسیر نتایج و منبع پرسشنامه که در متن آورده شده  است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پرسشنامه استاندارد هویت ورزشی (برور و همکاران)


پرسشنامه-استاندارد-هویت-ورزشی-(برور-و-همکاران)
پرسشنامه استاندارد هویت ورزشی (برور و همکاران)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 14
قیمت: : 2500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
پرسشنامه هویت ورزشی (AIMS) برور و همکاران، مقیاس هویت ورزشی در سال 1993 توسط برور و همکاران به منظور سنجش هویت ورزشی ورزشکاران ساخته شده است. این آزمون یک ابزار خود گزارشی 10 عبارتی است که آزمودنی باید در یک مقیاس لیکرت 7 درجه ای، میزان موافقت یا مخالفت خود با هر یک از عبارات آن را مشخص سازد. مقیاس هویت ورزشی دارای 4 زیر مقیاس به این شرح است:
هویت اجتماعی (2 عبارت)
هویت خود (2 عبارت)
انحصاری بودن (3 عبارت)
آسیب پذیری عاطفی منفی (4 عبارت)

به همراه روایی و پایایی، نحوه نمره گذاری، تفسیر نتایج و منبع پرسشنامه که در متن آورده شده  است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق نحوه شناسایی و تربیت کودکان تیز هوش


تحقیق-نحوه-شناسایی-و-تربیت-کودکان-تیز-هوش
تحقیق نحوه شناسایی و تربیت کودکان تیز هوش
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 55
قیمت: : 3500 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
کودک تیز هوش می خواهد از همه چیز سر در بیاورد! همه ما رنگ مو، رنگ چشم، قد،... و هوشمان را از والدین خود به ارث می بریم. اگر پدر و مادر زندگی سالمی داشته باشند، احتمال اینکه توانمندی های ذهنی کودکشان تظاهر پیدا کند خیلی بیشتر خواهد بود. پدری که لقمه حرام وارد زندگی اش نشده، حق و ناحق نمی کند، سیگار نمی کشد و مراقب تغذیه اش است یا مادری که به این نکات توجه می کند و در محیطی زندگی می کند که از آرامش روانی و روحی برخوردار است، طبعا نطفه ای که از آنان بوجود می آید سالمتر خواهد بود؛ چون در معرض تاثیرات زیان آور محیطی قرار نگرفته اند و نطفه از یک فرد دچار تنش و اضطراب بوجود نیامده است. چنین پدر و مادری که به خداوند و معاد و به هدف زندگی سالم واقفند نه تنها برای خود بلکه برای فرزندانشان نیز ارزش قائل اند. چنین والدینی طبعا فرزندان خود را نیز به زندگی سالم تشویق می کنند. چنین کودکانی بموقع می خوابند و سر وقت بیدار می شوند. سرگرمی های مضر ندارند و از ابتدا می آموزند که به انسان های دیگر احترام بگذارند. اینکار به آنان اجازه می دهد که نیروهای فکری شان را آزاد سازند. کودکان تیزهوش از جمله نعمتهایی هستند که در جامعه ما متولد می شوند، رشد می کنند و نقش مهمی در توسعه کشور دارند.

فهرست مطالب:
مقدمه 
فصل اول: تعریف هوش
فصل دوم: تیزهوش به چه کسی گفته می شود؟
برخی از خصایص کوکان تیزهوش
نیازهای خاص کودکان تیزهوش
فصل سوم: انواع تیزهوش ها
تیزهوشان خلاق
تیزهوشان درس خوان
تیزهوشان حرفه ای یا مکانیک
تیزهوشان کم پیشرفت
نظرات درست و نادرست درباره تیزهوشی
فصل چهارم: کودکان تیزهوش را چگونه شناسایی و تربیت کنیم؟
کمال طلبی کودکان تیزهوش را چگونه می توان کنترل کرد؟
برای تربیت این کودکان چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟
والدین برای تربیت فرزند تیزهوششان به چه ابزاری نیاز دارند؟
علت خودکشی برخی از این کودکان در سن بلوغ چیست؟
فصل پنجم: گزینش و خصوصیات اخلاقی تیزهوشان
گزینش کودکان تیزهوش
خصوصیات اخلاقی تیزهوشان
ویژگی های تحصیلی تیزهوشان
فصل ششم: آموزش و سازگاری اجتماعی تیزهوشان
سازگاری کودکان تیزهوش
منابع و مأخذ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی حسابداری در صندوق قرض الحسنه


گزارش-کارآموزی-حسابداری-در-صندوق-قرض-الحسنه
گزارش کارآموزی حسابداری در صندوق قرض الحسنه
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 61
حجم فایل: 5977
قیمت: : 20000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
صندوق پس انداز و قرض الحسنه حضرت علی (ع) در سال 1359 در محله سودان خیابان زینبیه نشکیل شد این صندوق ابتدا به نام قرض الحسنه مشکل گشا حضرت علی (ع) فعالیت خود را به صورت محدود و تقریبا فامیلی آغاز به کار کرد و با استقبال همسایه ها درکمتر از یک سال بصورت رسمی و به شماره 367 به ثبت رسید درسالهای اولیه فعالیت خود بدلیل حجم کم فعالیت محل آن درمغازه ای یکی ار اعضا  و فقط به صورت محدود بعضی روزها در بعد ظهر فعالیت می نمود به مرور زمان مغازه ای مستقل برای آن اجاره شد و رسما هر روز عصر به خدمت دهی مردم مشغول  شد. ....

فهرست مطالب: 
تاریخچه محل کار آموزی
چارت سازمانی قرض الحسنه حضرت علی (ع)     
مقدمه 
اهمیت و جایگاه قرض الحسنه دردین 
مفهوم قرض الحسنه ازدیدگاه سیاسی 
مدارک مورد نیاز ثبت موسسه قرض الحسنه 
اساسنامه صندوق قرض الحسنه 
اهداف 
منشور اخلاقی 
شرایط افتتاح  حساب  سپرده قرض الحسنه ریالی 
وام 
نرم افزار کاربردی (دستیار)
شرایط عضویت
سپرده گذاری 
برسی شرح وظایف  حسابدار 
منابع مورد استفاده حسابدار درموسسه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.