بخشی از متن:
چکیده:
نقش مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه سازمانهای تولیدی و خدماتی انکار ناپذیر است. هر چند که مقوله جدیدی نیست و از زمانی که عرضه و تقاضا وجود داشته باشد هر گاه عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است ایجاد ارتباط با مشتری در جهت نگهداری او و ایجاد حس وفا داری در او مدنظر بوده. امروزه با ورود تکنولوژی های جدید ارتباط الکترونیکی مقوله مدیریت ارتباط یا مشتریان با توجه به ایجاد بستر های جدید ارتباطی دچار تحول شده اند و امکانات بسیار زیاد و جدیدی را به سازمانها و بنگاههای اقتصادی داده اند. در کشور ما نیز همگان موارد ذکر شده را پذیرفته و تایید می نمایند.،اما مشکل اینجاست که شاخص های مشخص و فاکتورهای که بتواند گویای یک سازمان از این نظر باشد و به تصمیم گیری مدیریت سازمان در این زمینه کمک نماید وجود ندارد.در این تحقیق ابتدا به عنوان یک مطالعه موردی وضعیت و شرایط مدیریت ارتباط با مشتری و میزان کاربرد و کارائی آن در بانک صادرات برازجان مطالعه و بررسی شده است. همچنین در این تحقیق برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از روشهای آماری تی استیودنت،آزمون دو جمله ای و آزمون تحلیل واریانس فریدمن استفاده شده است. در پایان نیز با توجه به نتایج تحقیق پیشنهاداتی ارائه شده است.
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: مقدمه و کلیات
مقدمه
بیان مسأله
اهداف تحقیق
هدف اصلی
فرضیات تحقیق
فرضیه اصلی
فرضیه فرعی
تعاریف متغیر های تحقیق
قلمرو تحقیق
مدل تحقیق
فصل دوم: ادبیات تحقیق
چارچوب نظری تحقیق
CRM -2-1 یا مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۲-رضایت مشتری
۳-۲-خدمتبه مشتری
۴-۲-سطوح CRM
۱-۴-۲- CRM عملیاتی
۲-۴-۲- CRM تحلیلی
۳-۴-۲- CRM مشارکتی
۵-۲-عوامل موفقیت CRM
۶-۲-نتایج حاصل از پیاده سازی CRM
۸-۲-چرخه تجاری مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
۱-۸-۲-درک نیاز های مشتریان و تمایز بر مبنای مشتریان
۲-۸-۲-توسعه و بهبود بر مبنای مشتریان
۳-۸-۲-تاثیر متقابل و تعامل با مشتریان
۴-۸-۲-نگهداری و حفظ مشتریان با ارزش
۹-۲-عوامل مؤثر بر رضایت
۱-۹-۲-اعتبار (اعتماد)
۲-۹-۲-پاسخگویی
۳-۹-۲-قابلیت های کاری (اطمینان خاطر)
۴-۹-۲-شواهد فیزیکی:
۵-۹-۲-دسترسی:
۶-۹-۲-ارتباطات:
فصل سوم: روش تحقیق
۱-۳-جامعه آماری،نمونه و روش تحقیق
۲-۳-ابزار جمع آوری داده ها
۳-۳-روایی وپایایی پرسشنامه
۴-۳-روش تحلیل داده ها
فصل چهارم: نتیجه تحلیل داده ها
۱-۴-آزمون فرض اصلی
۲- ۴-آزمون فرضیه فرعی اول
۳-۴-آزمون فرضیه دوم
۴-۴-آزمون فرضیه فرعی سوم
۵-۴-آزمون فرضیه فرعی چهارم
۶-۴ رتبه دهی عوامل چهارگانه تشکیل دهنده CRM
۱-۶-۴-نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخصهای عامل کیفیت خدمات
۲-۶-۴-نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخصهای عامل دسترسی به خدمات
۳-۶-۴-نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخصهای عامل ویژگی خدمات
۴-۶-۴نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخصهای عامل رسیدگی به شکایات مشتریان
فصل پنجم: نتایج پژوهش
۱-۷-۴-می توان منافع حاصل از کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان و بانک را به شرح زیر ارائه نمود.
پیشنهادات
۱)در مورد سرعت عمل کارکنان
۲)در مورد فناوری مناسب
۳)در مورد دانش فنی کارکنان
۴)در مورد آگاهی مشتریان
۵)در مورد عوامل ظاهری
۶)در مورد نحوه برخورد کارکنان
۱-۵-پیشنهادات بر اساس نتایج تحقیق
۲-۵-پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی
منابع وماخذ فارسی
پیوست
بخشی از متن:
بخشی از متن:
برخی از شاهین ها همانند بازها (Falco Peregrinus) در هوا و با حداکثر سرعت شیرجه به شکار خود حمله میکنند. و تصور میشود که آنها سریعترین حیوانات هستند. حداکثر سرعت آنها بهنگام شیرجه در حدود 157 متر بر ثانیه اندازه گیری شده است، البته سرعت به این بالایی به دقت اندازه گیری نشده است. در این بخش تاثیر نیروهای آترودینامیکی و جاذبه ای (گرانشی) را برروی شاهینهای ایدهآل مورد بررسی قرار داده و برای محاسبه سرعت و شتاب حین شیرجه زدن از مدلهای ریاضی استفاده می کنیم. شاهین ایدهآل (مدل) دارای جرمی معادل 5/0 تا 2 کیلوگرم هستند از نظر خصوصیات اندام شناسی در آنرودینامیکی مشابه شاهین های واقعی هستند.
فهرست مطالب:
خلاصه
مقدمه
انواع بال زدن
خصوصیات اندام شناسی و آئرودینامیکی شاهینهای ایده آل
شکل و نیروهای آیرودینامیکی و گرانشی
نمودارهای قطبی کارآیی و سرعت
مدل ریاضی
مدل ریاضی پرواز تعادلی و دو نوع از پرواز غیر تعادلی
پرواز تعادلی در حداکثر کارایی
سرخوردن غیر تعادلی
شیرجه
اوج گیری پس از شیرجه
کنترل سرعت بهنگام شیرجه زدن
خصوصیات مرتبط با جرم شاهینهای ایدهآل
ویژگیهای شیرجه در شاهینهای ایدهآل
اثر وزن بدن
اثر زاویه شیرجه
اوج گیری پس از شیرجه
کنترل سرعت بهنگام شیرجه زدن
نتیجه گیری
مزایا و معایب سرعتهای بالا
سایر مدلها برای پرواز تعادلی
پرواز با شیرجه سرعت بالا در شاهینها
بخشی از متن:
توضیحات:
پرسشنامه کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی، این پرسشنامه توسط وبر در سال 1992 ساخته شده است. و دارای 36 گویه و 8 مولفه (عملکرد جسمانی، محدودیتهای ایفای نقش ناشی از وضعیت سلامت جسمانی،
محدودیتهای ایفای نقش ناشی از مشکلات هیجانی، انرژی و نشاط، سلامت عاطفی،
عملکرد اجتماعی، درد و سلامت عمومی) می باشد. پایین ترین نمره در این پرسشنامه صفر و بالاترین ۱۰۰ است. امتیاز هر بعد با امتیاز عنوان ها در آن بعد مشخص می شود. پایایی و روایی نسخه فارسی این پرسشنامه در ایران تأیید شده است.
به همراه روایی و پایایی، نحوه نمره گذاری، تفسیر نتایج و منبع پرسشنامه که در متن آورده شده است.
بخشی از متن:
مقدمه:
بیمه پیمانی است که بر پایهی آن شرکت بیمه (بیمهگر) تعهد میکند در برابر مقدار پولی که فرد یا شرکت دیگری (بیمهگذار) به او پرداخت میکند، زیان وارد شده به بیمهگذار را در پی رویدادی ناخواسته جبران کند. پولی را که بیمهگذار به بیمهگر میپردازد، حق بیمه و آنچه را که بیمه میشود، موضوع بیمه مینامند. میزان حق بیمه بر پایهی حساب احتمالات تعیین میشود و موضوع بیمه و شرایط آن نیز در سند نوشتاری به نام بیمهنامه میآید. پیشینهی بیمه به دوران باستان باز میگردد و خاستگاه بیمهی بهداشت را باید در تمدن اسلامی جست و جو کرد. میزان حق بیمه بر پایهی حساب احتمالات تعیین میشود. برای نمونه، فرض کنید صاحبان 100 هزار خانه به یک شرکت بیمه قرار داد بیمهی آتشسوزی ببندند و از آن خانهها تنها هزار خانه آتش بگیرد و آسیب ببیند. شرکت به میزان آسیب وارد شده به آن هزار خانه، به صاحبان آنها پول میپردازد. اما به صاحبان 99 هزار خانهی دیگر که آتش نگرفتهاند پولی نمیدهد. این پول هم از حق بیمهای به دست میآید که صاحبان خانهها طی سال به آن شرکت پرداختهاند و آرامش را به خانهی خود آوردهاند. شرکتهای بیمه سرمایهای را که از بیمهگذاران دریافت میکنند در کارهای بازرگانی و خدماتی وارد میکنند تا از پس هزینههای ناشی از زیانهای بزرگ، مانند سقوط هواپیما، غرق شدن کشتی، سیل، زمینلرزه و آتشسوزیهای گسترده برآیند. البته، بیشتر آنها قراردادهایی را به شرکتهای بیمهای بزرگتر و گاهی شرکتهای بینالمللی میبندند و به آنان حق بیمه پرداخت میکنند. بنابراین، آنها با بیمه کردن مردم برای آنها آرامش میآورند و خود با بیمه کردن بخشی از سرمایهی خود در شرکتهای دیگر به آرامش دست پیدا میکنند.
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخ بیمه
بیمههای نوین
بیمههای نوین در ایران
بیمههای گوناگون
تاریخچه بیمه آتش سوزی
یک تعریف کلی از بیمه آتش سوزی
منافع بیمه آتش سوزی برای طرفین
نحوه پرداخت خسارت در هنگام آتش سوزی
شرایط برای بیمه آتش سوزی
ویژگی شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری
خدمات ویژه «بیمه خدمات درمانی» برای افراد سالمند
آزمایش برای تشخیص سرطان سینه و سرطان های دیگر
فعالیت های سالم
بیمه شخص ثالث
بیمه حوادث سرنشین
خطرات اصلی مورد پوشش
خطرات اصلی بیمه حوادث سرنشین
خطرات اضافی مورد پوشش
منبع
بخشی از متن:
بخشی از متن:
تاریخ چند ساله اخیر ایران، مملو از جنبش های سیاسی است که بر اساس ایدئولوژی مذهب شیعه حوادث اجتماعی مختلفی را رقم زده اند. گر چه هر یک از این جنبش ها در ایران دارای زمینه های خاصی بوده اند، ولی تقریباً تمامی آن ها یک نقطه مشترک داشته اند و آن نقطه مشترک همان اتکای مردم به مذهب و علمای مذهبی بوده است، و مردم مذهب را به عنوان تکیه گاه خود در برابر هر مشکلی انتخاب می کرده اند.
استعمارگران با تجربه ای که از جنبش های ضد استعماری در ایران به دست آوردند، بر آن شدند تا پایه های اعتمادی مذهب را مورد تردید و تزلزل قرار دهند از این رو در ایران مرامی را بدعت گذاشتند که بعدها به نام بهائیت مشهور گشت.
بهائی گری به عنوان یک جنبش اجتماعی در قرن سیزده هجری (نوزدهم میلادی) در ایران پا به عرصه ی وجود گذاشت و به عنوان حرکتی علیه سنت های دینی و اجتماعی حاکم بر جامعه به حیات خویش ادامه داده. از نظر اجتماعی، بروز این جنبش در ایران زمانی بود که پس از جنگ های ایران و روس به علت افزایش تماس با فرهنگ اروپایی، نوگرایی افکار بسیاری از متفکران و نیز عوام را به خود مشغول کرده بود و در نتیجه ی مخالفت با سنت های غلطی نظیر استبداد شاهان ، زمینه برای ظهور حرکت های اجتماعی فراهم شده بود. در این فضا برخی به فکر تغییر فرهنگ ملی حاکم و ایجاد نوآوری های مذهبی افتادند. در نتیجه ی این طرز تفکر بود که فرقه هایی چون شیخیه و بهائیه در کنار مکاتب سکولار در ایران ظاهر شدند و همواره در مقابل حرکت های احیاگر سنت های ملی- دینی ایستادند و حرکت های سنت شکن را تأیید کردند.
فهرست مطالب:
مقدمه
پیدایش بهائی گری و ایدئولوژی آن
مقدمه
زمینه اجتماعی
دولت و ملت
الف. وضعیت دربار و ملت
ب. ملت
ج. روحانیت و نهاد دین
د. رابطه ی میان دولت و ملت
قدرت های خارجی و نقش آنان در پیدایش و گسترش بهائی گری
نتیجه گیری
ایدئولوژی بهائیت
مقدمه
ایدئولوژی ازلیه و بهائیه
احکام بهائیت (در کتاب اقدس)
کنشگران بهائیت
مقدمه
کنشگران بهائیه
میرزا حسینعلی نوری (بهاءالله) 1309- 1233
علل گرایش پیروان به بهائئ گری
نحوه ی تعامل جمهوری اسلامی با بهائیان
بخشی از متن:
بخشی از متن:
این موضوع در مورد بزهکاری در تهران می باشد. ما باید بدانیم که هیچکس از مادر مجرم متولد نمی شود. خداوند همه بندگان خود را پاک و بی آلایش می آفریند، انسان در دوران اولیه زندگی خود معصوم است و اگر به گناهی آلوده شود از محیط خانوادگی، اجتماعی و پرورشی اوست. زیرا انسان ساخته و پرداخته بنیادهای خانوادگی و فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و روابط و مناسبات اجتماعی خویش است یا بعبارت دیگر چگونگی رفتار و شخصیت افراد بیشتر به چگونگی محیط اجتماعی، اقتصادی و تربیتی آها بستگی دارد. توجه به ارزشهای مادی و بی توجهی نسبت به امور معنوی و اخلاقی نیز یکی دیگر از عوامل ارتکاب جرم است در جامعه ای که ارزش انسان به میزان ثروت و دارائی اوست نه به میزان آگاهی و فکرش هر کس برای کسب موقعیت اجتماعی به هر طریقی که شده حتی از راه نامشروع در صدد کسب پول بیشتر می افتد و حتی بخاطر بدست آوردن پول بیشتر ممکن است مرتکب جرایمی چون قتل شود تا موقعیت اقتصادی خود را تثبیت کند بنابراین توجه بیشتری به ارزشهای معنوی انسان و سایر امور اخلاقی برای رهائی او از ارتکاب جرایم است. از بیش از نیم قرن پیش یعنی از اواخر قرن نوزدهم ارتکاب جرم و جنایت از ناحیه کودکان و نوجوانان در کشورهای بزرگ جلب توجه نموده در جامعه خودمان هم جامعه شناسان، جرم شناسان، روانشناسان، روانپزشکان و متخصصین تعلیم و تربیت برای یافتن راه حلی جهت جلوگیری از بروز تبهکاری در میان جوانان و نوجوانان امروز در تکاپو است.
فهرست مطالب:
کلیـات
موضوع
بیان مسئله
اهداف تحقیق: هدف کلی، هدف جزئی
اهمیت و ضرورت تحقیق
تعریف مفاهیم بزهکاری
پیشینه تحقیق
روش تحقیق
چارچوب نظری
تجزیه آماری
نتایج
بخشی از متن:
بخشی از متن:
در این تحقیق هم از روش کتابخانه ای و هم از روش میدانی استفاده شده است. عمده کار به صورت میدانی و از نزدیک میباشد. در روش کتابخانه ای از دیسکهای اطلاعاتی بهره زیادی گرفته شده و در خصوص گردآوری اطلاعات به این روش مشکلاتی مثل عدم اعتماد در ارائه اطلاعات از سوی سازمان شهرداری وجود داشت. در این تحقیق از نرم افزارهای اکسل و اس پی اس اس جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات استفاده شده است.
از انجا که منطقه، بخشی از یک کشور است که وحدت آن ناشی از داده های آب وهوائی، گیاهی، ناهمواری، اقتصادی، سیاسی، اداری و فرهنگی میباشد لذا برای بر اورد حجم نمونه مورد مطالعه در این تحقیق به تعیین در صد مشخصی از جامعه اقدام شده است . جامعه مورد مطالعه ما در حد بزرگی بود بنابر این در صد نمونه های مورد مطالعه ما نیز کاهش یافت. در کل از روش تخمینی استفاده کرده ایم . پرسشنامه طوری طراحی شده که مجموع نمرات فرد میزان مساحت منزل فرد را مشخص میکند. این الگو طوری تنظیم شده که میتوانند با توجه به پایگاه فرد و خانواده اش جایگاهی مساعد و مطلوب برای آنها فراهم اورد. با محاسباتی که روی پرسشنامه ها انجام گرفت مشخص شد که اکثر نمرات افراد بین نمره 114-118.4 در نوسان بود. این اعداد بیانگر این هستند که اغلب ساختمانها در این منطقه مساحتی بیش از 118 متر مربع ندارند.
فهرست فصول:
فصل اول
بیان مسئله، ادبیات موضوع، تعاریف مفاهیم، پیشینه تحقیق، روش تحقیق
فصل دوم
بیان داده ها واطلاعات
فصل سوم
مطالعات اقتصادی، اجتماعی
فصل چهارم
ارزیابی فرضیه ها و پیشنهاد ها
منابع