تحقیق شهر الکترونیکی


تحقیق-شهر-الکترونیکی
تحقیق شهر الکترونیکی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 106
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
امروز در کلان شهرهای ایران، شهروندان زمان زیادی را صرف فعالیت های تکراری و غیر مفید  نظیر پیمودن مسافت های طولانی برای خرید کالا و دریافت خدمات، معطل شدن در ترافیک های سنگین انتظار در صف بانک ها  می کنند. در عصر حاضر فناوری اطلاعات مهمترین ابزار برای مدیریت صحیح کلیه واحدهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی محسوب میگردد. در شهر الکترونیک، شهروندان در تمام اوقات شبانه روز به پایگاه های داده خدمات دولتی و بخش خصوصی بر روی شبکه وب دسترسی دارند. ایجاد شهر الکترونیک تاثیرات بسیاری را در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای اداره شهر و شهروندان به دنبال خواهد داشت. استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش اساسی در حل مسائل ترافیکی کلان شهرها دارد. امروزه ترافیک در بسیاری از کلا ن شهرهای کشور به بزرگترین معضل شهر نشینی تبدیل شده است. در آسیب شناسی معضل ترافیک که منشا خیلی از مشکلا ت امروز شهرها محسوب می شود به مواردی بر می خوریم که نشان می دهد ریشه های حل ترافیک به حوزه های فرابخش شهرداری و شهروندی می رسد.ابتدا باید تعریفی ساده از واقعه ترافیک داشته باشیم.ترافیک به معنای افزایش حجم رفت و آمد در فضای محدودی از معبر تعریف شده است.حال ریشه های افزایش حجم رفت و آمد مردم و وسائط نقلیه شان چیست، سوژه ای است که در این مجال به بررسی آن خواهیم پرداخت.رفت  و آمدها در  شهرها اکثرا برای مراجعه به دفاتر، نمایندگی و ادارات گوناگون صورت می گیرد. هنگامی که این مراجعات در تعداد ادارات و تعداد ارباب رجوع آنها ضرب می شود عدد کلانی را ارایه می کند که برابر است با همان حجم فزاینده ترافیک در خیابان های اصلی و مرکزی شهرها.این وضع ترافیکی زمانی غیر قابل تحمل تر می شود که مراجعات ارباب رجوعان به دلا یل متعدد بروکراسی اداری برابر چندین بار در یک مقطع زمانی کوتاه تکرار می شود.در این راه بن بست گونه معضل ترافیک توجه به دولت الکترونیک و توسعه آن خودنمایی می کند.دولت الکترونیک در ابعاد گوناگون زندگی یک شهروند ساکن شهرهای بزرگ نقش ایفا می کند از دوره کودکی تا زمان پیری استفاده از امکانات فضای مجازی ادارات می تواند شهروندان را بدون جابه جایی به دریافت خدمات گوناگون شهری برساند . باید یک مرور ساده البته در حجم بسیار بالا  می توان متوجه شد که خیلی از مراجعات روزمره شهروندان کاهش پیدا خواهد کرد.
واژگان کلیدی: شهر الکترونیک، فناوری اطلاعات، کاهش ترافیک، اینترنت

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فناوری های نوین در کنترل ترافیک
قابلیت و اهداف قابل دسترس در سامانه اطلاع رسانی ترافیک برخط
نرم افزار مسیر سبز
مزایای مسیر سبز
نحوه نصب و اجرا
تعریف شهر الکترونیکی
عملکرد شهر الکترونیک
ویژگی های شهر الکترونیکی خوب
اهداف شهر الکترونیکی
ویژگی های اساسی شهر الکترونیکی
مزیت های شهر الکترونیکی
برخی از مزایای شهر الکترونیکی
فرهنگ سازی در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات
نظریات مربوط به رابطه بین حمل ونقل وارتباطات
تأثیرات بالقوه سیستم فناوری اطلاعات در رفتارهای سفری
اشتغال موقت و نیمه موقت
اشتغال متحرک
آموزش
سیستم های خودکار اطلاع رسانی به رانندگان وسایل نقلیه شخصی
استفاده های صنعتی از حمل و نقل و ارتباطات
تغییرات ساختاری در حمل و نقل کالا
اهمیت گسترش فناوری اطلاعات در سطح ملی
۱) تبعات مثبت اقتصادی
۲) تبعات مثبت فرهنگی
نقش فناوری اطلاعات در اقتصاد کلان شهرها
فناوری اطلاعات و کاهش هزینه های کنترل ترافیک
برخی از مکانیزم های این جایگزینی
الف) استفاده از خدمات الکترونیکی، بدون نیاز به سفر
ب) انجام بخشی از فعالیت های شغلی در منزل
ج) افزایش تعداد مشاغل کاملا خانگی
د) کاهش مسافرت های مربوط به مشتریان بنگاه های خدماتی
فناوری اطلاعات راه‌حل مشکل ترافیک خاورمیانه
استفاده از فناوری های اطلاعات برای کاهش بار ترافیک
IT در راه‌آهن
1ـ برنامه‌ریزی ریل
2ـ سیستم‌های کنترل عملیات
3ـ تکنولوژی سیگنال
4ـ سیستم اطلاع‌رسانی (بخش عملیات و مسافر)
ارتباط با دانشگاه ها و نهادهای تحقیقاتی
کاربرد تجارت الکترونیک
سطح فعالیت اجرائی یا B2C (Business to customer)
فعالیت (B2B یا Business Business to )
فعالیت B2G
مدیریت ترافیک شهری با جی ای اس
نتیجه گیری
ارائه پیشنهادات
منابع و مآخذ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق تصویر برداری تشدید مغناطیسی (MRI)


تحقیق-تصویر-برداری-تشدید-مغناطیسی-(mri)
تحقیق تصویر برداری تشدید مغناطیسی (MRI)
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 268
قیمت: : 2500 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
در تیر ماه ١٣٥٦، اتفاقی روی داد که برای همیشه پزشکی نوین را متحول کرد. بجز در انجمن تحقیقات پزشکی، این واقعه در آغاز تنها یک موج کوچک در جهان بیرون بوجود آورد؛ و آن چیزی نبود بجز نخستین آزمایش MRI بر روی بشر. در آن آزمایش، در حدود ٥ ساعت زمان جهت ایجاد تنها یک تصویر لازم بود. از منظر استانداردهای امروزی، تصویر اولیه تقریبا زشت بود. دکتر ریموند دامادین، یک دانشمند فیزیک دان، به همراه همکارانش دکتر لاری مینکف و دکتر مایکل گلداسمیت، تلاش خستگی ناپذیری در ٧ سال متمادی برای رسیدن به این نقطه، انجام دادند. آنان نخستین ماشین خود را برای رد گفته های کسانی که آن کار را انجام نشدنی می‌دانستند، شکست ناپذیر نام دادند.
این ماشین اکنون در مؤسسه اسمیت سونیان قرار دارد. تا حدود ١٣٦١، MRI هایی با پویشگر کاملا دستی در سراسر ایالات متحده وجود داشت. امروزه هزاران عدد از MRI ها در چند ثانیه کاری که به ساعتها زمان نیاز داشت انجام می دهند. MRI یک فن آوری بسیار پیچیده که توسط بسیاری قابل درک نیست، می باشد. در زیر، به توصیف مختصری از آن می پردازیم.

فهرست مطالب:
مفدمه
اساس کار
شدت میدان مغناطیسی
نکات ایمنی
آهنربا
دیگر آهنرباها
تشریح فن آوری: اتمها
فن آوری RF
پدیدار سازی
مزایا
معایب
آینده MRI

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ایان نامه رابطه بین هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی در بین نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیت


پایان-نامه-رابطه-بین-هوش-هیجانی-و-باورهای-غیرمنطقی-در-بین-نوجوانان-پسر-عادی-و-کانون-اصلاح-و-تربیت
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی در بین نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیت
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 115
حجم فایل: 694
قیمت: : 25000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی ارتباط بین دو مقوله هوش هیجانی و باورهای غیر منطقی در بین نوجوانان پسر نگهداری شده در کانون اصلاح و تربیت و همچنین نوجوانان پسر عادی در شهر کرمان انجام شد. نمونه مورد بررسی در این پژوهش برابر 160 نوجوان پسر متشکل از 80 نوجوان پسر عادی و 80 نوجوان پسر نگهداری شده در کانون اصلاح و تربیت کرمان  می باشد. ابزار تحقیق مورد استفاده پرسشنامه هوش هیجانی شوت و همکاران و پرسشنامه باورهای غیر منطقی آلبرت الیس بود.
که نتایج بدست آمد حاکی از آن است بین هوش هیجانی و مولفه های آن (همدلی، واقعیت سنجی، انعطاف پذیری، احساسات) و باورهای غیر منطقی در بین نوجوانان پسر نگهداری شده در کانون اصلاح و تربیت و همچنین نوجوانان پسر عادی در شهر کرمان رابطه معنی دار معکوس وجود داشت.
کلید واژه ها: هوش هیجانی، باورهای غیر منطقی، نوجوانان، عادی، کانون اصلاح و تربیت

فهرست مطالب:
چکیده    
فصـل اول: کلیات تحقیق
1-1مقدمه
1-2 بیان مسئله    
1-3 اهمیت و ضرورت پژوهش 
1-4 اهداف تحقیق    
1-5 فرضیه های پژوهش
1-6تعاریف  نظری و عملیاتی متغیرها    
فصـل دوم: مروری برادبیات تحـقیق و پیشینه تحقیق
2-1مقدمه    
2-2هوش هیجانی    
2-3 تاریخچه هوش هیجانی    
2-4 تعاریف هوش هیجانی    
2-5 تاثیر هوش هیجانی در زندگی    
2-6 رابطه هوش هیجانی با هوش اجتماعی
2-7 نظریه هایی پیرامون هوش هیجانی (عاطفی)    
2-8 مفاهیم بنیادی نظریه باورهای غیر منطقی    
2-9 اعتقادات غیر منطقی در ذهن    
2-10 نظریه  های موجود در رابطه با باورهای غیر منطقی    
2-11 کانون اصلاح و تربیت     
2-12 تحقیقات داخل کشور    
2-13 تحقیقات خارج ازکشور    
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1 مقدمه    
3-2 روش تحقیق
3-3جامعه آماری:    
3-4 روش نمونه گیری و نمونه پژوهش
3-5 ابزار تحقیق
3-6 تعیین پایایی
3-7 تعیین روایی 
3-8 روش اجرای پژوهش
3-9 روش آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه    
4-2 توصیف کمی متغیرهای پژوهش    
4-3. توصیف کمی متغیر هوش هیجانی در نوجوان پسر عادی مورد بررسی و مولفه های آن    
4-4. توصیف کمی متغیر باور های غیر منطقی در نوجوانان نگهداری شده در کانون اصلاح و تربیت
4-5. توصیف کمی متغیر باور های غیر منطقی در نوجوانان عادی
4-6. توصیف کیفی متغیرهای پژوهش در حالت کلی    
4-7- تحلیل داده‌ها (بررسی فرضیه‌های تحقیق)    
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 مقدمه    
5-2 بحث در یافته های پژوهش
5-3 نتایج مربوط به فرضیه های تحقیق    
5-4 محدودیتها    
5-5 پیشنهادات    
فهر ست منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع خارجی
پیوست ها
پرسشنامه هوش هیجانی شوت
پرسشنامه باورهای  غیر منطقی آلبرت  الیس
جداول آماری
فهرست جداول
فهرست نمودارها
چکیده لاتین

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروژه بررسی رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری


پروژه-بررسی-رابطه-عزت-نفس-با-شیوه-های-فرزند-پروری
پروژه بررسی رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 195
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
عزت نفس و مقوله خود ارزشمندی یکی از اساسی ترین علت رشد مناسب شخصیت جوانان می باشد .بهره گیری از قدرت تصمیم گیری اعتماد به نفس قوی و اراده وخلاقیت و نوآوری سلامت فکر و بهداشت روانی رابطه با میزان وچگونگی عزت نفس واحساس ارزشمندی دارد. امروزه در درمان خیلی از اختلالات شخصیتی و رفتاری نوجوانان وجوانان مشکل کمرویی، لجبازی و پرخاشگری و ارزیابی پرورش احساس عزت نفس وتقویت اعتماد به نفس و مهارتهای فردی و اجتماعی آنان نقش موثر و بسزائی دارد.
برای اینکه کودکان ونوجوانان بتوانند از حداکثر خلاقیت فکری، ذهنی خود بهره مند گردند باید نگرش مثبت به خود ومحیط اطراف خود داشته باشند. بی شک آنها که عزت نفس بالا دارند نسبت به همسالان خود در شرایط مساوی، پیشرفت تحصیلی بالاتر و بازده بیشتر از خود نشان می دهند شیوه هایی که هرکدام از والدین در نظر می گیرند.هرکدام از این کسب ها در عزت نفس شخص نقش مهمی را ایفا می کند وعامل موثری که می تواند شخص را وادار نماید تا به نحوی موثر عمل نماید وبا جدیت وپشتکار کارهایش را انجام دهد عزت نفس است. عزت نفس طبق گفته بسیاری از دانشمندان شامل دو فرایند می شود ...

فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
الف: خودارزشیابی
ب: خود ارزشمندی
هدف پژوهش
اهمیت موضوع
فرضیه  های پژوهش
سؤالات پژوهش
تعریف و اصطلاحات
خانواده
شیوه های فرزند پروری
فصل دوم
مقدمه
الگوهای شیفر
والدین سخت گیر
تک والدینی و تاثیر آن روی شیوه های فرزند  پروری
وضعیت اقتصادی اجتماعی در رابطه با شیوه های فرزند پروری 
سهل یا سخت گیری در شیوه های پرورش فرزندان
تحقیقات انجام شده در زمینه عزت نفس
فصل سوم
طرح کلی پژوهش
ابزار اندازه گیری
روش آماری
فصل چهارم
جداول
نمودار ها
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
محدودیت ها
پیشنهادات

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی

پروژه-بررسی-تاثیر-دوره-پیش-دبستانی-در-دوره-ابتدایی
پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 158
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
 امروزه در بسیاری از نظامهای پیشرفته جهان، مساله آموزش و پرورش پیش دبستانی به عنوان یکی از پایه های اساسی تعلیم و تربیت پذیرفته شده به طوریکه پنجمین اصل از اصول راهنمای سیاستهای آموزشی سازمان جهان تعلیم و تربیت آموزش و تربیت نوباوگان است. بدون تردید این آموزش به عنوا ن یک عامل قوی در ارتباط کودک با اجتماع تاثیر می گذارد تا آن جا که ترس و نگرانی کودک را نسبت به مدرسه از بین برده و انگیزه لازم جهت یادگیری را در او فراهم می آورد و این امر عامل مهم جهت رشد اجتماعی و پیشرفت دانش آموزان است.
تحقیق حاضر با موضوع تاثیرگذراندن دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان کلاس اول ابتیدایی می باشد که شامل پنج فصل است و چکیده ای از هر یک از فصول مختصر درک می گردد.
در فصل اول تحقیق ابتدا بیان مساله و سپس بیان اهداف نوشته شده است که نشان دهنده اهمیت آموزشهای پیش دبستانی است پس از آن اهمیت و ضرورت مساله بیان شده است سپس فرضیات تحقیق که شامل چهار فرض آماری و دو فرضیه صفر می باشد و در انتها تعریف عملیاتی واژه ها نوشته شده است.
در فصل دوم پیشینه تحقیق و مطالعاتی که قبلا به وسیله پژوهشگران و مولفین کتب مختلف مرتبط با موضوع تحقیق با ذکر نویسنده بیان گردیده است.
فصل سوم تحقیق شامل مقدمه و جامعه آماری که شامل دانش آموزان کلاس اول اعم از دختر و پسر است که در دبستانهای بخش درودزن در سال 87-86 می باشند.
نمونه آماری شامل 60 دانش آموز است که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای 6 مدرسه و از هر مدرسه 10 دانش آموز که 5 نفر آنها کودکستان رفته و 5 نفر کودکستان نرفته است.
ابزار جمع آوری اطلاعات شامل یک پرسشنامه و با 20 سئوال و پنج گزینه است که در اختیار معلمان جهت پاسخگویی قرار داده شد. سپس متغیرهای مستقل، وابسته کنترل و توضیح داده شده اند و پس از آن اعتبار و پایایی سئوالات پرسشنامه ذکر گردیده است سپس از آزمون، برای مقایسه میانگیهای دو گروه مستقل به عنوان روش آماری استفاده شد و در نهایت طرح تحقیق که از نوع عملی مقایسه ای می باشد ذکر شده است.
در فصل چهارم ابتدا تجزیه و تحلیل هر یک از سئوالات پرسشنامه و تعیین فراوانی درصدی و پس از آن تجزیه و تحلیل فرضیات صورت گرفت که فرض آماری پرسشنامه در رابطه با تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصلی و رشد اجتماعی که با استفاده از پرسشنامه بدست آمده بود و ملاحظه شد که پرسشنامه برابر با 7/22 و بحرانی جدول برابر با 2 می باشد این فرض را تایید کرد و رابطه معناداری را نشان داد اما فرضیه دیگر در رابطه با معدل و گذراندن دوره پیش دبستانی که برابر با 59% بود رد شد و این امر شاید بدلیل عدم استفاده صحیح از وسایل و امکانات کمک آموزشی باشد.
در فصل پنجم خلاصه نتایج و تحقیقات به عمل آمده نوشته شده است.

فهرست مطالب:
چکیده   
فصل اول: طرح تحقیق   
مقدمه   
بیان مساله   
بیان اهداف   
اهمیت و ضرورت مساله   
فرضیات تحقیق   
تعاریف عملیاتی   
فصل دوم: پیشینه   
مقدمه   
مرور مطالعات انجام شده    
فصل سوم: روش اجرا   
مقدمه   
جامعه آماری   
نمونه آماری   
روش نمونه گیری   
ابزار جمع آوری اطلاعات   
روش تهیه پرسشنامه و اجرای آن   
بررسی متغیرهای مورد مطالعه   
اعتبار و پایایی       
روش آماری تحقیق   
طرح تحقیق  
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات   
جداول   
روش آماری مورد استفاده   
تجزیه و تحلیل فرضیات   
فصل پنجم: نتیجه گیری   
نتیجه گیری کلی   
پیشنهادات   
محدودیت ها   
فهرست منابع و مآخذ   
پیوست
فهرست جداول

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی


تحقیق-تأثیر-استرس-بر-افت-تحصیلی
تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 40
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
15 تا 30%  دلایل افت تحصیلی در میان دانش آموزان به دلیل اضطراب و استرس در سر جلسه است. تعریف افت تحصیلی: افت از نظر لغت به معنای کمبود کمی و کم و کاست و نقصان است منظور از افت تحصیلی دانش آموزان کاهش عملکرد تحصیلی دانش آموزان از سطح رضایت بخش به سطحی نا مطلوب است. همچنین افت تحصیلی در لغت به معنای ضایعات منابع کردن که بیشتر از نظر اقتصاددانان مطرح شده است اما در بعضی از متون فارسی کلمه ترک تحصیل نیز معادل افت تحصیلی در نظر گرفته شده است. عبارتی افت تحصیلی عبارت است از نزول از یک سطح بالاتر به سطح پایین تر در تحصیل و آموزش. افت تحصیلی به معنای ذقیق آن زمانی است که فاصله قابل توجهی بین توان و استعداد بالقوه و توان بالفعل فرد در فعالیتهای درس و پیشرفت تحصیلی مشهود است. اگر چه این تعریف می تواند همه کسانی را که به دنبال شکستهای پی درپی از تحصیل عقب مانده اند و یا به اصلاح مردود شده اند را در برگیرد اما مفهوم افت تحصیلی صرفاً در تجدیدی خلاصه نمی شود می تواند شامل هر دانش آموز و هر دانشجوی شود که اکتسابهای دانشجویی و آموزشگاهی او کمتر از توان بالقوه و حد انتظار اوست.

فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
عوامل داخلی
بیان مساله
ضرورت و اهداف مساله
اهداف تحقیق
سوالات تحقیق
فرضیه های تحقیق
مفاهیم و متغییرهای تحقیق
مبانی نظری
فصل دوم
پیشینه تحقیق
نتیجه گیری پیشنیه تحقیق
فصل سوم
انواع اضطراب
الف) اضطراب مزمن
ب) اضطراب حاد
ج) اضطراب تسهیل کننده یا تسریع
اضطراب در حد رفتار
اضطراب در سطح ارتباط
بیان اضطراب در سطح شناختی
شیوه های درمانگری اضطراب
عوامل خانوادگی مؤثر بر اضطراب امتحانات
فصل چهارم
روش شناسی تحقیق
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه گیری:
روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق پمپ های حرارتی


تحقیق-پمپ-های-حرارتی
تحقیق پمپ های حرارتی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 378
قیمت: : 2500 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
یک پمپ حرارتی از اجزایی همچون کمپرسور، اواپراتور، کندانسور، مبرد و شیر فشار شکن تشکیل شده است. مبرد در اغلب این پمپ ها R-12 می باشد. در یک پمپ حرارتی مبرد کم فشار وارد اواپراتور شده و در یک تحول فشار ثابت حرارت محیط راجذب کرده و سپس وارد کمپرسور شده و در یک تحول آیزنتروپیک فشارش توسط کمپرسورافزایش می یابد تا حرارتی را که جذب کرده در کندانسور پس دهد که این تحول نیز آدیاباتیک است. سپس مبرد وارد شسر فشار شکن شده ودر یک تحول آنتالپی ثابت ( h3=h4 ) که نقطه 3 نقطه ورودی به شیر و نقطه 4 نقطه خروجی از شیر است. کاهش فشارداده و دوباره وارد اواپراتور شده و سیکل را از ابتدا شروع می کند. هر پمپ حرارتی دارای یک ضریب عملکرد است که در صورت استفاده از پمپ به صورت یک گرم کننده یا سرد کننده به صورت زیر محاسبه می شود: ....

فهرست مطالب:
مقدمه
پمپ حرارتی طراحی و ساخته شد
دو نوع معمول پمپ حرارتی وجود دارد
مدلسازی و بررسی فنی و اقتصادی پمپ حرارتی زمینی
مدل سازی سیستم و بهینه سازی سیستم های  پمپ حرارتی
متغیرهای مستقل و متغیرهای وابسته
بحث و نتایج
جمع بندی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.