بخشی از متن:
بخشی از متن:
تبلیغات به معنی جمیع فعالیت های اطلاع رسانی است که پس از طی یک چرخه ی ارتباطاتی و ابلاغ صفات و کیفیات و مزیت ها و ... عکس العمل مورد نظر را در خریدار ایحاد نموده و نهایتا تقاضای کالا را افزایش می دهد. به عبارت دیگر تبلیغات عملیاتی است که به قصد ایجاد ارتباط با مصرف کننده و اثر گذاری در وی طراحی شده و برای حلب نظر یا ایحاد انعطاف در رفتار خریدار به نفع کالای مورد نظر صورت می گیرد.
فهرست مطالب:
مسئله ی تحقیق
پیشینه ی تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات تحقیق
متغییر های تحقیق
نوع تحقیق
جامعه ی آماری
نمونه آماری
اصطلاحات و واژه های تحقیق
تعریف تبلیغات
مدیریت محصول و فروش
ترویج فروش و تبلیغات
هزینه تبلیغات
چکیده
هدف تبلیغات
ویژگی تبلیغات
آثار تبلیغات
روشهای تعیین بودجه تبلیغات
مشکلات و تنگناههای تحقیق
سه راهکار روانی در پیامها و تبلیغات برای فروش
منابع تحقیق
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از متن:
چکیده:
رشد و توسعه استفاده از اینترنت و خدمات الکترونیکی در صنعت بانکداری دنیا و به ویژه در کشور ما اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. این امر موجب شده تا رقابت تنگاتنگی بین بانک های دولتی و خصوصی برای استفاده از این خدمات به وجود آید که هر یک با ارائه خدمات بهتر سعی می کند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند. نحوه ی ارائه خدمات، کیفیت خدمات و ویژگی هایی که درمورد خدمات الکترونیکی بانک ها می توان مدنظر گرفت، از یک سو، ارتباط مستقیم با میزان گرایش و تمایل مشتریان به استفاده از این خدمات داشته، از سویی دیگر، بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیکی مؤثر است. در چنین شرایطی طبیعتا مشتریان این بانک ها نیز برای دریافت خدمات با کیفیت بالاتر انتظارات بیشتری خواهند داشت. در پژوهش حاضر به دنبال مروری بر مدل هایی که در سنجش میزان کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی (مانند اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک و غیره) مورد استفاده قرار میگیرند، بوده و آنها را شناسایی و معرفی کنیم.
نویسندگان:
علی اصغر طهرانی پور، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی سیستم های اطلاعاتی دانشگاه آزاد علی آباد
دکتر حسین یده خانی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول
بخشی از متن:
چکیده:
با توجه به اهمیت مدیریت استعداد در سازمان، در این مقاله سعی شده است مدلی ارائه گردد که در راستای کمک به بهبود و ارتقای این سیستم گردد.؛ از اینرو پس از مطالعه مدلهای مختلف ارائه شده در زمینه مدیریت استعداد، مدل اوهلی و مدل دیهیک به دلیل داشتن نقاط مشترک انتخاب و پرسشنامه مدیریت استعداد تهیه شده توسط اوهلی، ترجمه و اصلاح و بومی شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به تعداد 1100 نفر است و تعداد 286 نفر طبق جدول مورگان به عنوان نمونه آماری انتخاب شده است. سپس در تحلیل عاملی اکتشافی مرتبه دوم، ابعاد جذب استعداد، شناسایی استعداد، ایجاد روابط مثبت و توسعه استعداد بعنوان مؤلفه طرزتفکر استعداد و ابعاد نگهداری استعداد، بکارگیری استعداد و قابلیت عملکردی استعداد بعنوان مؤلفه استراتژی استعداد نامگذاری شدند. پس از شکلگیری فرضیات، جهت آزمون فرضیات از تحلیل عاملی تأییدی استفاده شده است. نتایج نشان داد که هم طرز فکر استعداد و هم استراتژی استعداد در شکلگیری مدیریت استعداد اثر بسیار زیادی دارند.
نویسندگان:
احمد رضائی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، گروه مدیریت، علی آباد کتول، ایران
محمد باقر گرجی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، گروه مدیریت، علی آباد کتول، ایران