گزارش کارآموزی حسابداری شرکت ریسندگی و بافندگی حریر نخ اصفهان


گزارش-کارآموزی-حسابداری-شرکت-ریسندگی-و-بافندگی-حریر-نخ-اصفهان
گزارش کارآموزی حسابداری شرکت ریسندگی و بافندگی حریر نخ اصفهان
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 64
قیمت: : 8500 تومان

بخشی از متن:
مقدمه و پیشگفتار:
از آنجائی که امور مالی و حسابداری در کلیه شرکتها، موسسات و هر منبعی که در آن اموراقتصادی صورت می گیرد دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و یکی ار ارکان مهم و حساس یک موسسه اقتصادی آن می باشد و فرآهم کردن اطلاعات مالی منسجم و به هنگام سازمانها و موسسات اقتصادی رامیتوان یکی از مهم ترین اهداف سیستم حسابداری مالی تلقی کرد.
این گروه از اطلاعات، مجموعه ی عملیات سازمانها و موسسات یاد شده را در قالب شاخص های کمی بیان می کند و زمینه های لازم را برای کنترل و برنامه ریزی های مدیریت مهیا می سازد. بنا به همین موضوع، گزارش و عنوان کار آموزی، مربوط به امور مالی و حسابداری انتخاب، بررسی و تهیه گردیده است.
این گزارش حاصل تلا ش و امور انجام گرفته در مدت کار آموزی در یک شرکت تولیدی نخ و ریسندگی  است که بصورت خلاصه و در چندین بخش که شامل: 1- معرفی شرکت محل کارآموزی، 2- معرفی نرم افزارها و سخت افزارهای موجود در مجموعه، 3- معرفی نرم افزارهای استفاده شده در مدت کار آموزی به صورت خلا صه، 4- کارها و مسئولیت های واگذار شده و انجام گرفته در مدت کار آموزی، به تحریر در آمده تا گوشه ای ا زفعالیتهای مالی و حسابداری و کارها و مسئولیتهای واگذار شد ه ، انجام گرفته در آن را نشان داده که امیداست این مطالب یادگاری و پایه ای باشد جهت اهداف آینده اینجانب.

فهرست مطالب:
مقدمه و پیشگفتار
آشنائی با کارخانه                                                                                                    
ارزیابی بخش مرتبط با رشته حسابداری
منوی حسابها   
انواع سند ها در سیستم حسابداری  
مرور حسابها در حسابداری
گزارشات جامع مالی 
نرم افزار انبار
آموخته ها
نتیجه گیری کلی     

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروژه بررسی فناوری های تولید برق از انرژی خورشیدی و مقایسه آماری بزرگترین نیروگاه های خورشیدی جهان


پروژه-بررسی-فناوری-های-تولید-برق-از-انرژی-خورشیدی-و-مقایسه-آماری-بزرگترین-نیروگاه-های-خورشیدی-جهان
پروژه بررسی فناوری های تولید برق از انرژی خورشیدی و مقایسه آماری بزرگترین نیروگاه های خورشیدی جهان
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 12341
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
رشد روز افزون نیاز به انرژی و پایان پذیری سوخت های فسیلی از یک سو و افزایش آلودگی های زیست محیطی از سـوی دیگـر، محرکی شده است که محققان و سرمایه گذاران در بخش انرژی ، به سمت مهار و تامین انرژی از منابع تجدیدپذیر جـذب شـوند. بـا توجه به پتانسیل بالای تابش در مناطق وسیعی از کشور ایران اسلامی، از میان این منابع، انرژی خورشیدی دارای جذابیت بیشتری است. در یک طبقه بندی ساده، فناوری هـای تولیـد الکتریسـیته از خورشـید بـه سـه دسـته فتوولتائیـک، متمرکزکننـده گرمـایش خورشیدی و فناوری های نوظهور، شامل حوضچه ها و تنوره خورشیدی تقسیم می شوند. در میان این سه دسته، فناوری فتوولتائیک که بر اساس تبدیل نور خورشید به الکتریسیته عمل می کند، بیشترین رشد را داشته و امروز کشورهای زیادی از آن در قالب متصل به شبکه و مستقل از شبکه استفاده می کنند. در میان دو دسته دیگر نیز فناوری گرمایش خورشیدی ، به ویژه روش سهموی خطـی گسترش بیشتری یافته است . همچنین ، تحلیل آماری بزرگ ترین نیروگاه های احداث شده با فنـاوری هـای فتوولتائیـک و گرمایشـی نشان از برتری چشم گیر فناوری فتوولتائیک از بُعد هزینه احداث و سطح زمین اشغال شده ، و نیز انعطاف پذیری نصب و راه اندازی در میان انواع فناوری های خورشیدی دارد.
واژگان کلیدی: انرژی خورشیدی، فناوری فتوولتائیک، سلول خورشیدی، فناوری متمرکزکننده گرمایش خورشیدی، ضریب ظرفیت

فهرست مطالب:
چکیده 
1- مقدمه
2- فناوری فتوولتائیک
1-2 اجزای سامانه های فتوولتائیک
2-2 فناوریهای ساخت سلول خورشیدی
1-2-2 فناوری سلول خورشیدی سیلیکون بلوری
2-2-2فناوری سلول خورشیدی لایه نازک
سلول خورشیدی لایه نازک سیلیکون غیربلوری (آمورف)
سلول خورشیدی لایه نازک کادمیوم تلوراید
سلول خورشیدی لایه نازک CIGS
3-2-2 فناوریهای نوظهور سلول خورشیدی
سلول خورشیدی حساس شده با رنگ
سلولهای خورشیدی آلی (ارگانیک)
3- فناوریهای متمرکزکننده گرمایش خورشیدی
1-3 نیروگاه سهموی خطی
2-3 نیروگاه برج خورشیدی
3-3 بشقابهای خورشیدی
4-  سایر فناوریهای تولید برق از انرژی خورشید
1-4 حوضچه های خورشیدی
2-4 تنوره خورشیدی
5- معرفی نمونه هایی از نیروگاه های در دست اجرا
1-5 نمونه هایی از نیروگاه های فتوولتائیک
2-5 نمونه هایی از نیروگاه های سهموی خطی
3-5 نمونه هایی از نیروگاه های برج خورشیدی
4-5 نمونه هایی از سایر نیروگاه های خورشیدی
5-5 تحلیل ضریب ظرفیت، هزینه و مسـاحت زمـین در بزرگترین نیروگاه های خورشیدی جهان
6 -  نتیجه گیری
7- تقدیر و تشکر
8- ضمیمه
فهرست منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مقاله بررسی شیوه های طراحی سیستم های فتوولتائیک یکپارچه با ساختمان


مقاله-بررسی-شیوه-های-طراحی-سیستم-های-فتوولتائیک-یکپارچه-با-ساختمان
مقاله بررسی شیوه های طراحی سیستم های فتوولتائیک یکپارچه با ساختمان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 720
قیمت: : 5000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
در کشور ایران به سبب مشکالت منابع انرژی فسیلی (محدودیت و آلودگیهای زیست محیطی)، محدودیتهای برق رسانی، لزوم استفاده از انرژی های تجدید پذیر، و وجود منبع عظیم انرژی خورشیدی در سرتاسر ایران و ضرورت حداکثر بهره برداری از این انرژی، امروزه یکی از بهترین راهها به کار گیری سیستمهای فتوولتائیک به این صورت است. نمونه های بسیاری از «ساختمانهای یکپارچه با فتوولتائیک» این رویکرد را در کشورهای مختلف می‌توان دید که رشدی چشمگیر داشته و همچنان رو به پیشرفت است.
معماران و طراحانی که در پی طراحی ساختمانهای بی‌آیپی‌وی هس تند، باید طریقه ترکیب فتوولتائیکها با بنا و مس ائلی را که در طراح ی باید به آنها توجه شود و به طور کلی شیوههای طراحی بی‌آیپی‌وی را بدانند؛ اینکه فرایند طراح ی بی‌آیپی‌وی را چگونه آغاز کنند، در طی این فرایند چگونه عمل کنند، و به پرسشهایی که در این زمینه پیش می آید چگونه پاسخ درست و مناسب دهند. در این مقاله، شیوههای طراحی ساختمان های یکپارچه با فتوولتائیک از قبیل تعیین جهت و شیب فتوولتائیکها، سایه اندازی ها، هماهنگی با سیستمهای غیرفعال خورشیدی، تهویه سیستم، ترکیب فتوولتائیکها با ساختمان و تأثیراتی که بر یکدیگر میگذارند، تأثیر فرم پالن و شیب دیوار نمای ساختمان بر نیروی سیستم فتوولتائیک، تعیین نوع و توان سیستم، هماهنگی میان معمار و دیگر مهندسان دستاندرکار ساختمان و به طور کلی مسائلی که در طول فرایند طراحی ساختمان یکپارچه با فتوولتائیک مطرح می‌ شود، بررسی و در هر زمینه پیشنهادها و راهکارهایی عرضه شده است
مقدمه 3 در ترکیب با ساختمان، امروزه استفاده از سیستم های فتوولتائیک اهمیت و جذابیت زیادی در میان طراحان و معماران یافته است؛ از همین رو، این ساختمانها را باید به گونهای صحیح و با طرحی مناسب ساخت که پس از نصب، برای خود سیستم فتوولتائیک یا برای ساختمان مش کلی ایجاد نکند. بر این اساس، به منظور اجتناب از آلودگی معمارانه الزم است که سیستمهای فتوولتائیک را به منزله طرحی خود تعریف شده یا یک عنصر معماری در نظر گیریم تا فتوولتائیکها در مسیر طراحی، به بخشی معلوم (بدیهی) از ساختمان و کامال یکپارچه با آن تبدیل شوند.
همانگونه که در طراحی عناصر ساختمان مانند دیوار، پنجره، و سایبان به عرض جغرافیایی محل و اقلیم، همسایگی ها، هماهنگی با سیستمهای غیر فعال خورشیدی، اندازه ها، جهت ها، زاویه ها، و مواردی دیگر توجه میشود، فتوولتائیکها نیز در مقام عناصر ساختمانی با این مسائل مرتبط هستند. از این رو، در طراحی و ترکیب فتوولتائیکها با ساختمان نیز باید به تمامی مواردی که یک طراح معمار در طول فرایند طراحی با عوامل مختلف پشت سر می نهد، توجه شود.
هدف از این مقاله، بیان شیوههای لازم برای طراحی ساختمانهای یکپارچه با فتوولتائیک و توجه به فتوولتائیکها، از ابتدای فرایند طراحی، به عنوان جزء لاینفک ساختمان است.

فهرست مطالب:
چکیده
پرسشهای تحقیق
شیوه های طراحی سیستمهای فتوولتائیک یکپارچه با ساختمان
1- تعیین جهت و شیب بهینه پنلهای فتوولتائیک
2- تأثیر سایه‌ اندازها بر پنلهای فتوولتائیک
2ـ1‌ سایهاندازی خود ساختمان، همسایگی ها، و موانع
2ـ2 سایه اندازی درختان
3.2 سایه اندازی آسمان ابری
2ـ4 سایه اندازی آلودگیها
3 - هماهنگی میان سیستمهای فتوولتائیک با سیستمهای غیر فعال خورشیدی در ساختمان بی‌آی‌پی‌وی
4- تهویه سیستمهای فتوولتائیک یکپارچه با ساختمان
5- شیوه های ترکیب سیستمهای فتوولتائیک با ساختمان
5ـ1‌ سیستمهای فتوولتائیک یکپارچه با بام
2-5 سیستم های فتوولتائیک یکپارچه با  پنجره های سقفی و آتریومها
5ـ3 سیستمهای فتوولتائیک یکپارچه با نما
4-5 سیستمهای فتوولتائیک یکپارچه با سایبان
6-  تأثیر فرم پالن ساختمان بر نیروی سیستم فتوولتائیک
7- تأثیر شیب دیوار نمای ساختمان بر نیروی سیستم فتوولتائیک
8- تعیین نوع و توان سیستم فتوولتائیک یکپارچه با ساختمان
9- هماهنگی میان معمار و دیگر مهندسان دستاندرکار طرح ساختمان بی‌‌آی‌پی‌وی
نتیجه
کتابنامه (ممنابع و ماخذ)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تجربیات مدون ارتقای شغلی معلم ابتدایی (دانش آموزان استثنایی)


تجربیات-مدون-ارتقای-شغلی-معلم-ابتدایی-(دانش-آموزان-استثنایی)
تجربیات مدون ارتقای شغلی معلم ابتدایی (دانش آموزان استثنایی)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 316
قیمت: : 15000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
آموزش و پرورش استثنایی برنامه‌ها و تکالیفی است که شامل مدارس، کلاس‌های خاص و برنامه ها و خدمات طراحی شده برای رشد ظرفیت آموزشی کودکان و دانش‌آموزان استثنایی می شود. این آموزش که به منظور یکسان سازی منابع قابل تغییر و انعطاف پذیر و خدماتی که بتواند کودکان ناتوان را مورد حمایت قرار دهد، بر مبنای برنامه های مجزا و موازی یک مدرسه طراحی شده تا کودکان و دانش‌ آموزان استثنایی نیز بتوانند به برنامۀ درسی عمومی دست پیدا کنند.
آموزش وپرورش استثنایی محدود به جایگزینی دانش آموزان در مدارس و کلاس های خاص بر حسب توانمندی ها ، تفاوت ها ونیازهای آنها نمی شود. این آموزش با درگیر ساختن آموزش عادی خدمات و آموزش های ویژه را در مدارس و سایر مکان ها فراهم می کند.
دانش آموزان استثنایی افرادی هستند که با چالش ها و ناتوانی هایی در زمینه های یادگیری، ارتباط و رفتار سازشی و هیجانی، رشد جسمی، نیازهای مراقبت و سلامت روبرو هستند. مشکلات آموزشی و رشدی ناشی از ناتوانی این دانش آموزان که به وسیله‌ ارزیابی تعیین شده، در حدی است که یک برنامه طراحی شده برای دانش آموزان عادی نمی‌ تواند پاسخگوی نیازهای آنها باشد. مشکلات مانع یادگیری شده یا روی عملکرد آموزشی کودک اثر نامطلوب می گذارد. این دانش آموزان برای این که بتوانند از آموزش بهره ببرند، نیازمند تغییراتی در محیط و منابع و برنامه های آموزشی و ارایه خدمات درمانی و توان بخشی هستند. ...

فهرست مطالب:
مقدمه   
فصل اول: بیان چالش و مشکلات
کودکان فلج مغزی c.p
اختلالات رفتاری کودکان استثنایی   
املا گویی   
مشکلات انشا نویسی کودکان کم توان ذهنی   
فراموشی مطالب درسی   
بد خطی و غلط نویسی تکالیف در منزل   
چالش اختلال بیش فعالی   
اختلال در خواندن   
اختلال دیکته نویسی   
فصل دوم: راهکارها و پیشنهادات
راهکار آموزش کودکان فلج مغزی (C.P)  
راهکار هایی برای اختلالات رفتاری   
شیوه های املا نویسی   
شیوه انشا نویسی مشارکتی   
چند پیشنهاد برای یادگیری بهتر دروس حفظی   
رفع بد خطی و غلط نویسی تکالیف   
اختلال بیش فعالی   
راهکارهایی برای حل اختلال خواندن   
راهکارهایی برای رفع اختلال دیکته نویسی   
پیشنهادات و توصیه ها   

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تجربیات مدون ارتقای شغلی معلم ابتدایی


تجربیات-مدون-ارتقای-شغلی-معلم-ابتدایی
تجربیات مدون ارتقای شغلی معلم ابتدایی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 334
قیمت: : 15000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار نیست و دانش آموزان علاقه زیادی به تحصیل نشان نمی دهند. یکی از دلائل آن عدم آشنایی معلمان با روش های نوین تدریس است.
پیشرفت روز افزون علوم و تحقیقات گوناگون در حیطه های مختلف حاکی از آن است که اطلاعات بشر روز به روز افزایش می یابد و مطالب جدیدی به دست می آید.امروزه هر فرد بشر ناچار از استفاده یافته های جدید است.
روش تدریس فعال ونوین که در آن مشارکت دانش آموز و معلم را می طلبد و به جای انتقال مطالب به دانش آموز، به افزایش توانایی یادگیرنده دز قزآیند یادگیری عنایت دارد.
به دلایل متعدد از جمله تاکید براصولی از کلیات نظام آموزش و پرورش کشور و اهداف دوره های تحصیلی ، نگرش های جهانی، رشد روز افزون تحقیقات ، سرعت فن آوری و تکنولوژی، ضرورت کار بست تدریس فعال را می طلبد.
ادیان و رهبران مصلح اجتماعیی نیز تاکید بر نوعی فعال سازی ذهن و جلوگیری از تقلید کورکورانه در اصول و روشهای زندگی دارند، لذا آموزش و تدریس های متکی بر روشهای فعال خود گامی است در اشاعه و ترویج علم و پرورش انسانهای آزاد و آگاه که می تواند در توسعه و فناوری مثمر ثمر باشد.

فهرست مطالب:

مقدمه   
فصل اول: بیان چالش ها و مشکلات
مشکلات خواندن و نوشتن در دانش آموز پایه اول   
فقدان خودباوری و اعتماد به نفس در برخی دانش آموزان   
مشکلات مربوط به بد خطی دانش آموزان دو پایه دوم و سوم   
فرآیند یادهی-یادگیری ناقص در دوره ابتدایی   
فصل دوم: ارائه راهکارها و پیشنهادات
حل مشکلات خواندن و نوشتن در دانش آموز پایه اول   
راهکارهایی برای آموزش خودباوری و ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان   
راهکارهای مشکلات مربوط به بد خطی دانش آموزان دو پایه دوم و سوم   
توصیه هایی برای فرآیند یادهی-یادگیری موثر   
پیشنهادات و راهکارهایی برای آینده   

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تجربیات مدون ارتقای شغلی دبیر ریاضی



تجربیات-مدون-ارتقای-شغلی-دبیر-ریاضی
تجربیات مدون ارتقای شغلی دبیر ریاضی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 229
قیمت: : 15000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
شعار هفته جهانی آموزش برای همه بر نقش معلم در آموزش و پرورش نوجوانان تاکید می کند. آموزش و پرورش کشورهای مختلف در زمینه نیروی انسانی با چالش های متفاوتی مواجه هستند. در کشورهای فقیر و پیرامونی، به دلیل کمبود اعتبارات آموزش و پرورش، معلم به اندازه کافی جذب نمی شود و آن تعداد از معلمانی که در مدارس به کارگرفته می شوند، دوره های تخصصی لازم را نگذرانده اند. در اغلب کشورهای فقیر و در حال توسعه، حقوق معلمان کم و انگیزه و تعهد شغلی و بهره وری آنها پایین است.معلمان فقیر، آموزش ندیده و بی انگیزه، هرگز نمی توانند کیفیت آموزش را تضمین کنند.
آنچه که یونسکو بر آنها تاکید می کند مجموعه ای از این موضوعات مرتبط با هم است.موضوع مهم دیگر توان پاسخگویی معلمان به چالش‌های قرن بیست و یکمی است. نظام های آموزش و پرورش حتی در جهان توسعه یافته، دانش آموزان را اغلب متناسب با نیازهای صنعتی و بازار کار تربیت می کنند. در حالی که وظیفه آموزش و پرورش تربیت انسانهای خلاق و کارآفرین است که مهارت های زندگی در جامعه پیچیده امروز را آموخته باشد. ....

فهرست مطالب:
مقدمه  
فصل اول: بیان چالش و مشکلات
عدم علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی   
بی انگیزگی دانش آموزان برای یادگیری درس ریاضی   
عوامل ضعف آموزش ریاضی و مشکلات مربوط به آن   
فصل دوم: ارائه راهکارها و پیشنهادات
راهکارهای حل مشکل عدم علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی   
راهکارهای حل بی انگیزگی دانش آموزان برای یادگیری درس ریاضی   
ارائه راهکارها و پیشنهادات در خصوص ضعف آموزش ریاضی   
پیشنهادات من   

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تجربیات مدون ارتقای شغلی دبیر علوم اجتماعی


تجربیات-مدون-ارتقای-شغلی-دبیر-علوم-اجتماعی
تجربیات مدون ارتقای شغلی دبیر علوم اجتماعی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 100
قیمت: : 15000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
یکی از مشغله های اصلی بشریت در تمام دوران ، توانا ساختن نسل آینده در اداره امور خویش و سپردن میراث فرهنگی بوده است، قسمت اعظم این وظیفه توسط خانواده انجام می شد همزمان با گسترش جوامع و تقسیم کار اجتماعی و اقتصادی وظیفه تعلیم و تربیت به نهاد آموزش و پرورش محول گردید.
کودکان و نوجوانان در دوران تحصیل نگرشی مثبت یا منفی نسبت به خود و محیط پیرامون بدست می آورند، آنها در مدرسه در مسیر رشد و بالندگی قرار می گیرنو در حقیقت در طول بهترین سال های عمر خود با عوامل موثر بر تحول شناختی، عاطفی و اجتماعی به کنش متقابل می پردازند.به همین دلیل باید گفت: که معلمین نقش بسیار مهمی در رشد و تربیت دانش آموزان دارن دارند، و معلم باید به تفاوتهای فردی دانش آموزان و مشکلات احتمالا که برای آنها هست توجه کند و فقط هدف آموزش نباشد.
در طول سال های خدمت در حرفه معلمی دریافته ام که معمولا تعداد دانش آموزان ضعیف در پایه ی متوسطه که این روزها به دو دوره ی اول و دوم تقسیم شده زیاد است و معمولا افت تحصیلی هم در این پایه نسبت به پایه های دیگر بیشتر است.محققان علل زیادی را در این امر دخیل می دانندکه کنترل آن ها خارج از اختیارات و توان یک معلم است،ولی به نظر من مهم ترین و موثرترین عامل معلم و اولیای مدرسه می باشند.وآن ها هستند که می توانند از دانش آموزان افرادی خلاق و مبتکر بسازند یا آن هار ابه افرادی تبدیل کنند که جز حفظ مطالب برای اخذ نمره کاری انجام ندهند. ...

فهرست مطالب:
مقدمه   
فصل اول: بیان چالش ها و مشکلات
چالش های موجود  در دروس علوم اجتماعی   
بی علاقگی دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی   
مشکل عدم تقویت خود کنترلی و تمرکز حواس در کلاس   
مشکلات اخلاقی و انضباطی دانش آموزان کلاسم   
مشکلات مربوط به رفتارهای نامطلوب دانش آموزان   
فصل دوم: بیان راهکارها و برنامه ی آینده
راهکارهایی برای چالش های موجود در دروس علوم اجتماعی   
راهکارهای حل مشکل رفتار نامطلوب و بی نظمی دانش آموزان   
راهکارهایی برای بی علاقگی دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی   
راهکارهایی برای مشکل عدم تقویت خود کنترلی و تمرکز حواس در کلاس   
برنامه ی آینده   

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.