پایان نامه بررسی نمایشنامه های مرغ دریایی و باغ آلبالو اثر آنتوان چخوف بر اساس نظریه کنش گفتاری سرل


پایان-نامه-بررسی-نمایشنامه-های-مرغ-دریایی-و-باغ-آلبالو-اثر-آنتوان-چخوف-بر-اساس-نظریه-کنش-گفتاری-سرل
پایان نامه بررسی نمایشنامه های مرغ دریایی و باغ آلبالو اثر آنتوان چخوف بر اساس نظریه کنش گفتاری سرل
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 128
حجم فایل: 2027
قیمت: : 50000 تومان

بخشی از متن:
چکیده فارسی:
بررسی آثار ادبی باید با علم زبانشناسی همراه باشد. مرغ دریایی (1896) و باغ آلبالو (1904) دو اثر مشهور آنتوان چخوف (تولد 1860) هستند وی در به تصویر کشاندن شخصیت های نمایشنا مه هایش خیلی ماهرانه و دقیق عمل می کند. الهام گرفته از تحقیقات قبلی، هدف این تحقیق بکارگیری نظریه کنش گفتاری سرل در تجزیه و تحلیل آثار ادبی است. اگرچه، تجزیه و تحلیل آثار آدبی با استفاده از سبک شناسی ادبی خیلی متداول است اما تجزیه و تحلیل آثار ادبی از دیدگاه زبانشناسی و بویژه از نقطه نظر علم کاربردی چندان متداول نیست. بطور کلی، این تحقیق به بررسی پنج مقوله ی کنش گفتاری سرل به منظور آشکار کردن مشخصه های پیچیده شخصیتی شخصیت های این دو نمایشنامه می پردازد. تجزیه و تحلیل این آثار بر اساس  این نظریه در فصل 3 (تجزیه و تحلیل مرغ دریایی چخوف از دیدگاه نظریه کنش گفتاری سرل) و فصل 4 (تجزیه و تحلیل باغ آلبالو جخوف بر اساس نظریه کنش گفتاری سرل) نشان داد ه می شود.نمونه های به دقت انتخاب شده کنش های گفتاری اظهاری (توصیفی)، تعهدی (کار گفت تعهد آور)، ترغیبی (امری یا اشاره ای)، عاطفی ، اعلامی (تقریری) با توجه به جنبه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه روسیه کاملا شرح داده شده اند. این نوع تجزیه وتحلیل به شخصیت ها اعتبار می بخشد.استفاده ازنظریه کنش گفتاریبه منظور تجزیه و تحلیل آثار ادبی شیوه ای جدید در درک آثار آدبی است. در این تحقیق نشان داده شده است که استفاده از نظریه کنش گفتاری بعنوان زیر مجموعه ای از علم کاربرد شناسی به منظور تجزیه و تحلیل نمایشنامه های ذکر شده در بالا به خواننده کمک می کند درک بهتری از ماهیت اثر داشته باشد. استفاده از این نظریه همچنین می تواند به آنها کمک کند به وضوح دریابند که معنی حقیقی و معنی ضمنی خیلی متفاوت از هم هستند.
کلید واژه ها: علم کاربرد شناسی، نظریه کنش گفتاری، اظهاری/ توصیفی، ترغیبی / امری یا اشاره ای، تعهدی / تعهد آور، عاطفی، اعلامی/ تقریری

Abstract
The study of literary work should come together with linguistics. The Seagull (1897) and The Cherry Orchard (1904) are two famous works of Anton Chekhov (1860) who is very subtle in his portrayal of character. Inspired by the research of predecessors, this thesis aims to employ Searle’s Speech Act Theory (SAT) to analyze the literary works. It is very common to analyze literary works by means of literary stylistics, while analyzing literary works from linguistics, especially from pragmatics is uncommon. Generally speaking, this study explores Searle’s five categories of Speech Act Theory in order to clarify the sophisticated personalities of different characters in these two plays. The analysis of the works from the aspect of this theory will be shown in chapter Three (Searle’s Speech Act Analysis in Anton Chekhov’s The Seagull) and chapter Four (Searle’s Speech Act Analysis in Anton Chekhov‘s The Cherry Orchard).  The carefully chosen assertive, commissive, directive, expressive and declarative speech acts are thoroughly interpreted against the existing social, economic, political and cultural aspects of Russian society. This kind of analysis gives authenticity to the characters. It will be shown that  using Speech Act Theory as a sub-field of pragmatics to analyze the above-mentioned dramas is a new way in the appreciation of literary works because it can help readers have a better understanding of the essence of the works. It can also help them to clearly feel that the literal meaning and the implied meaning are very different
Key Words: Pragmatics, Speech Act Theory, Assertive/ Representative Speech Act, Directive/ Impositive Speech Act, Commissive/ Intended Speech Act, Expressive Speech Act, Declarative Speech Act

Table of Contents
Abstract
Dedication
Acknowledgments
Chapter 1: Introduction
1.1. Preliminaries
1.2. General Overview
1.3. Statement of the Problem
1.4. Research Questions
1.5. Significance of the Study
1.6. Delimitation
1.7. Research Method
1.8. Literature Review
1.9. Organization of the Research
1.10. Definition of the Key Terms
Chapter 2: Theoretical Consideration
2.1. Preliminaries
2.2. Pragmatics- Origin of Pragmatics
2.3. Relevant Concept in Pragmatics
2.3.1. Cooperative Principle
2.3.2. Politeness Principle
2.3.3. Presupposition
2.3.4. Implicature
2.3.5. Speech Situation and Speech Event
2.3.6. Turn- taking and Adjacency Pairs
2.4. Some Basic notions in Pragmatics
2.4.1. Context
2.4.2. Sentence and Utterance
2.5. Speech Act
2.5.1. Austin’s Speech Act Theory
2.5.1.1. Austin’s Typology of Speech Acts
2.5.1.1.1.Locutionary Act
2.5.1.1.2. Illocutionary Act
2.5.1.1.3. Per locutionary Act
2.5.2. Searle’s Speech Act Theory: Different types of Differences between Different types
of illocutionary Acts
2.5.3. The Categories of Illocutionary Acts from Searle’s view
2.5.3.1. Declaratives
2.5.3.2. Representatives
2.5.3.3. Expressives
2.5.3.4. Directives
2.5.3.5. Commissives
2.6. Criticism towards Austin’s original Classification
2.7. Weaknesses in Austin’s Taxonomy
2.8. Evaluation of both Austin’s and Searle’s contribution and shortcomings of their classificatory categories
2.9. Conclusion
Chapter 3: Searle’s Speech Act Analysis in Anton Chekhov’s The Seagull
3.1. Preliminaries
3.2. About Anton Chekhov’s The Seagull
3.2.1. Synopsis of The Seagull
3.2.2. Major Themes of The Seagull
3.3.Speech Act in The Seagull
3.3.1. Analysis of Assertive Speech Acts
3.3.2. Analysis of Commissive Speech Acts
3.3.3. Analysis of Directive Speech Acts
3.3.4. Analysis of Expressive Speech Acts
3.3.5. Analysis of Declarative Speech Acts
3.4. Conclusion
Chapter 4:  Searle’s Speech Act Analysis in Anton Chekhov’s The Cherry Orchard
4.1. Preliminaries
4.2.About Anton Chekhov’s The Cherry Orchard
4.2.1. Synopsis of The Cherry Orchard
4.2.2. Major Themes in The Cherry Orchard
4.3. Speech Acts in The Cherry Orchard
4.3.1. Analysis of Assertive Speech Acts
4.3.2. Analysis of Commissive Speech Acts
4.3.3. Analysis of Directive Speech Acts
4.3.4. Analysis of Expressive Speech Acts
4.3.5. Analysis of Declarative Speech Acts
4.4. Conclusion
Chapter 5: Conclusion
5.1. Summing Up
5.2. Main Findings
5.3. Pedagogical Implication of the study
5.4. Suggestions for further Research
Bibliography
Abstract in Persian
Title page in Persian

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه رابطه بین رهبری اخلاقی و تعهد سازمانی کارکنان واحدهای مالی دستگاههای اجرایی


پایان-نامه-رابطه-بین-رهبری-اخلاقی-و-تعهد-سازمانی-کارکنان-واحدهای-مالی-دستگاههای-اجرایی
پایان نامه رابطه بین رهبری اخلاقی و تعهد سازمانی کارکنان واحدهای مالی دستگاههای اجرایی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 130
حجم فایل: 541
قیمت: : 30000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و تعهد سازمانی در واحدهای مالی دستگاه‌های اجرایی شهرستان همدان است. در این پژوهش کلیه کارشناسان واحدهای مالی دستگاه‌های اجرایی شهرستان همدان به‌ عنوان جامعه‌ی آماری در نظر گرفته شد و از بین جامعه‌ی آماری کارشناسان مالی بر اساس جدول کرجسی- مورگان تعداد 91 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب گردید. جهت انتخاب نمونه آماری از نمونه‌گیری تصادفی ساده با استفاده از جدول تصادفی اعداد استفاده شد. روش تحقیق در این تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی می‌باشد، برای جمع‌آوری اطلاعات از ابزار پرسش‌نامه استفاده گردید. پرسش‌نامه استاندارد که در مقیاس لیکرت شامل 38 سؤال بود و سه سؤال در مورد ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بود. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها از روش خی‌دو، آزمون‌های اسپیرمن، فریدمن، کروسکال، و کولموگروف- اسمیرنف استفاده شد. نتایج به‌دست آمده از این پژوهش، حاکی از آن است که بین تعهد سازمانی و رهبری اخلاقی در واحدهای مالی شهرستان همدان رابطه همبستگی در حد بالایی است.
کلید واژه ها: رهبری اخلاقی، تعهد سازمانی، اعتماد به سرپرست

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه    
1-2 بیان مسئله    
1-3 ضرورت و اهمیت پژوهش    
1-4 اهداف پژوهش    
1-5 سؤالات پژوهش    
1-6 فرضیه های تحقیق
1-7 مدل مفهومی تحقیق    
1-8 تعریف مفاهیم و اصطلاحات    
1-9 مفاهیم عملیاتی
فصل دوم: ادبیات تحقیق
بخش اول رهبری    
2-1 مقدمه    
2-2 سبک رهبری
2-3 مفهوم رهبری اخلاقی
2-4 تعریف رهبری اخلاقی
2-5 اصول پنج گانه اخلاق رهبری    
2-6 قدرت و رهبری
2-7 اثربخشی، هدف رهبری    
2-8 هوش اخلاقی و هوش معنوی    
2-9 اخلاق و اقتصاد    
2-10 مفاهیم ارزشی در ادبیات رهبری    
2-11 دیدگاه مخالفان رهبری اخلاقی    
2-12 روش ارزشیابی اخلاقی اقدام رهبری    
2-13 معیارهای اثربخشی اقدامات رهبران    
2-14 ابعاد نفوذ و انواع اخلاقی و غیراخلاقی آن در رهبری    
2-15 مؤلفه های رهبری اخلاقی از دیدگاههای مختلف
2-16 جو اخلاقی سازمان    
2-17 رهبری اخلاقی در محیط کار    
بخش دوم تعهد سازمانی    
2-18 تعهد سازمانی    
2-19 دیدگاههایی درمورد کانونهای تعهدسازمانی    
2-20 تعهد سازمانی مفهوم یک بعدی یا چندبعدی؟    
2-21 مدلهای تعهد سازمانی
2-22 دیدگاههای نظری عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    
2-23 اهمیت تعهد    
2-24 انواع تعهد    
2-25 هدفهای سازمانی    
2-26 اهمیت تعهد سازمانی    
2-27 ابعاد تعهد سازمانی از دیدگاه آلن و مییر    
2-28 ابعاد تعهد سازمانی از نظر اتزیونی    
2-29 سایر دیدگاهها در مورد تعهد سازمانی    
بخش سوم    
2-30 اعتماد    
2-32 رابطه اعتماد و تعهد سازمانی    
2-33 رابطه بین انصاف و اعتماد    
2-34 ویژگی رهبران موثر در تیم های کاری    
بخش چهارم    
2-34 مروری بر تحقیقات انجام شده    
فصل سوم: روش تحقیق
3-1 روش تحقیق
3-2 جامعه آماری
3-3 نمونه آماری و روش نمونه‌گیری و حجم نمونه
3-4 ابزار گردآوری داده‌ها
3-5 تعیین اعتبار و پایایی ابزار گردآوری داده‌ها
3-6 روش تحلیل آماری
3-7 ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها
4-1 مقدمه    
4-2 توصیف متغیرهای جمعیت‌شناختی    
4-3 آزمون کولموگروف- اسمیرنف تک نمونه‌ای
4-4 آزمون فریدمن
4-5 بررسی فرضیات تحقیق    
4-6 فرضیات جانبی پژوهش
4-6-1 فرضیه‌ی اول: بین رهبری اخلاقی و اعتماد به‌سرپرست رابطه وجود دارد.    
4-6-2 فرضیه‌ی دوم: بین رهبری اخلاقی و تعهد عاطفی رابطه وجود دارد.    
4-6-3 فرضیه‌ی سوم: بین رهبری اخلاقی و تعهد مستمر رابطه وجود دارد.    
4-6-4 فرضیه‌ی چهارم: بین رهبری اخلاقی و تعهد هنجاری رابطه وجود دارد.    
فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1 مقدمه    
5-2 خلاصه تحقیق    
5-3 بحث و نتیجه‌گیری    
5-4 فرضیات جانبی تحقیق
5-6 پیشنهادات    
5-7 پیشنهادات برای تحقیقات بعدی
5-8 محدودیت‌ها    
منابع
پیوست ها (پرسشنامه اعتماد به سرپرست، پرسشنامه رهبری اخلاقی، پرسشنامه تعهد سازمانی)
چکیده لاتین
فهرست جداول
فهرست شکلها
فهرست نمودارها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه تعیین اثربخشی دو شیوه آموزشی سنتی و مدرن بر یادگیری شنا


پایان-نامه-تعیین-اثربخشی-دو-شیوه-آموزشی-سنتی-و-مدرن-بر-یادگیری-شنا
پایان نامه تعیین اثربخشی دو شیوه آموزشی سنتی و مدرن بر یادگیری شنا
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 98
حجم فایل: 167
قیمت: : 20000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر مقایسه دو شیوه متداول آموزشی (سنتی، مدرن) بر اکتساب، یادداری مولفه های مهارت های شنا با توجه به اثر تداخل ضمنی می باشد. به منظور انجام این تحقیق 20 دانشجوی دختر رشته تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا همدان شرکت کردند، شرکت کنندگان مهارت های پایه ای آب را با موفقیت سپری کردند. سپس به طور تصادفی در دو گروه تمرینی، نزدیک به مسدود (شیوه آموزش سنتی) و نزدیک به تصادفی (شیوه آموزش مدرن) قرار گرفتند. آزمون اکتساب و بعد از 72 ساعت بی تمرینی آزمون یادداری از مولفه های پا، دست و هماهنگی در چهار رشته کرال سینه ،کرال پشت ،قورباغه و پروانه، از آنها گرفته شد. داده ها با استفاده از آزمون t  مستقل و با استفاده از نرم افزار PASW مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت (P=<0/05). و نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که اکتساب مولفه هماهنگی مهارت شنای قورباغه در گروه تمرین نزدیک به مسدود، نسبت به گروه تمرین نزدیک به تصادفی بهتر بوده است. که ممکن است به دلیل پیچیدگی و عدم عناصر مشابه این مهارت نسبت به سایر مهارت های شنا و همچنین ویژگی های شرکت کنندگان از جمله سطح مهارت آنها بوده باشد، نتایج تحقیقات درمولفه های مهارت های کرال سینه و کرال پشت و پروانه بین دو گروه تمرینی نزدیک به مسدود و نزدیک به تصادفی در آزمون اکتساب و یادداری، تفاوت معنی داری را نشان نداد که نشانگر عدم تعمیم پذیری اثر تداخل ضمنی در شرایط کاربردی است و در یادگیری مهارت شنا هر دو شیوه تمرینی خصوصاً در مولفه هایی که عناصر مشابه دارند می تواند مفید باشد.
واژهای کلیدی: شنا، تداخل ضمنی، تمرین نزدیک به مسدود، تمرین نزدیک به تصادفی، اکتساب، یادداری

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: مقدمه و معرفی
1-1) مقدمه     
1-2) بیان مسئله    
1-3) ضرورت و اهمیت    
1-4) اهداف تحقیق    
1-4-1) هدف کلی     
1-4-2) اهداف اختصاصی     
1-5) فرضیات تحقیق    
1-6) محدودیت های تحقیق    
1-7) تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و اصطلاحات    
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
2-1) مبانی نظری    
2-1-1) تغییرپذیری تمرین    
2-1-2) سودمندی تغییرپذیری در اجرای آینده    
2-1-3) تغییرپذیری در مهارت های بسته        
2-1-4) تغییرپذیری تمرین در مهارت باز        
2-1-5) سازماندهی تمرین تغییرپذیر        
2-1-6) تداخل ضمنی        
2-1-7) اثر تداخل ضمنی        
2-2) توجیهات نظری در مورد اثر تداخل ضمنی        
2-2-1) فرضیه بازسازی طرح عمل      
2-2-2) فرضیه تلاش شناختی    
2-3) عوامل محدود کننده اثرتداخل ضمنی        
2-3-1) ویژگی های شرکت کنندگان    
2-3-2) ویژگی های تکلیف        
2-4) پیشینه تحقیقات        
فصل سوم: روش تحقیق
3-1) نوع تحقیق    
3-2) طرح و نگاره تحقیق    
3-3) جامعه، نمونه آماری و روش نمونه گیری    
3-4) متغیرهای تحقیق    
3-4-1) متغیر مستقل    
3-4-2) متغیر وابسته    
3-4-3) متغیر کنترل شده        
3-5) ابزارتحقیق         
3-6) شیوه اجرای تحقیق و جمع آوری اطلاعات        
3-7) روش آماری        
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4- 1) توصیف آماره های متغیرهای اندازه گیری شده        
4-2) آزمون فرضیه ها        
فصل پنجم: بحث ونتیجه گیری
5-1) خلاصه تحقیق    
5-2) نتایج آزمون فرضیه های تحقیق    
5-3) بحث و نتیجه گیری    
5-4) نتیجه گیری        
5-5) پیشنهادات برخاسته از تحقیق        
5-6) پیشنهادات برای تحقیقات آینده        
فهرست منابع
منابع فارسی        
منابع انگلیسی         
چکیده انگلیس
پیوست ها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار اخلاقی کارکنان بر رضایت شغلی کارکنان


پایان-نامه-بررسی-تأثیر-رفتار-اخلاقی-کارکنان-بر-رضایت-شغلی-کارکنان
پایان نامه بررسی تأثیر رفتار اخلاقی کارکنان بر رضایت شغلی کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 204
حجم فایل: 1150
قیمت: : 30000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
مفاهیم رضایت شغلی، عدالت سازمانی، رفتار اخلاقی وتعهد سازمانی به دلیل اهمیت حفظ نیروی انسانی برای سازمانها بسیار زیاد می باشد. شاید بتوان گفت که کارمندان، مشتریان کاردر سازمانها هستند و همچنان که سازمان ها جهت جلب رضایت مشتریان بیرونی از سیاست ها و استراتژیهای مختلفی بهـره می برند، می بایستی جهت راضی نگه داشتن نیروهای متخصص نیز راهکارهای علمی را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند. بدین منظور باید از طریق بررسی های سالیانه نسبت به شناسایی نقاط ضعف و رفع آن در جهت تأمین رضایت و به تبع آن ایجاد تعهد اقدام نمایند. این پژوهش با هدف بررسی نقش عدالت ،تعهد ورفتار اخلاقی بر رضایت کارکنان، در یک نمونه تصادفی370  نفری از کارکنان صندوق مهر امام رضا، در تابستان 1391، به مرحله اجرا درآمده است. پژوهش ازنطر هدف کاربردی واز نوع رابطه ای بوده و از نظر روش تجزیه و تحلیل داده‌ها، از نوع همبستگی و معادلات ساختاری محسوب می‌گردد. داده های حاصل از پرسشنامه های مربوط با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری استفاده گردیده است. بررسی فرضیات تحقیق از طریق معادلات ساختاری ونرم افزارلیزرل، بیانگر وجود رابطه بین عدالت توزیعی و رفتار اخلاقی کارکنان است. بین عدالت رویه ای  و رفتار اخلاقی کارکنان رابطه مثبت ومعنی داری وجود دارد.بین رفتار اخلاقی و رضایت شغلی کارکنان رابطه مثبت ومعنی داری وجود دارد. بین عدالت توزیعی و رضایت شغلی  کارکنان رابطه مثبت ومعنی داری وجود ندارد.بین تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان  رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. بین رفتار اخلاقی و تعهد سازمان کارکنان رابطه مثبت ومعنی داری وجود دارد. اما بین عدالت رویه ای  و رضایت شغلی کارکنان رابطه مثبت ومعنی داری وجود دارد.
کلید واژه ها: عدالت سازمانی، تعهد، رفتار اخلاقی، رضایت شغلی

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه    
1-2- بیان مسأله     
1-3- اهمیت موضوع وضرورت انجام تحقیق    
1-4- اهداف تحقیق    
1-5- فرضیه های تحقیق    
1-6- قلمرو زمانی ،مکانی وموضوعی    
1-7- تعاریف، اصطلاحات  مفهومی وعملیاتی    
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
2-1- مقدمه    
2-1-1- مفهوم وتعاریف رضایت شغلی    
2-1-2- نظریه های رضایت شغلی    
2-1-3- عوامل مؤثر در رضایت و نارضایتی شغلی در سازمان    
2-1-4- عوامل موثر بر رضایت شغلی    
2-1-5- اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    
2-1-6- شیوه ابراز نارضایتی   
2-2-1-  مفهوم عدالت    
2-2-2-  عدالت سازمانی    
2-2-3- کارکردهای درون سازمانی عدالت    
2-2-4- عدالت توزیعی    
2-2-5- عدالت رویه ای    
2-2-6- عدالت تعاملی(مراوده ای )    
2-2-8- اهمیت عدالت سازمانی    
2-2-7-عوامل موثر بر ادراک عدالت    
2-2-8-  نتایج ادراک از عدالت    
2-2-9-عدالت در روابط برون سازمانی    
2-3-1- تعهد سازمانی    
2-3-2- مفهوم وتعاریف تعهد    
2-3-3- دیدگاههایی در مورد کانون های تعهد سازمانی    
2-3-4- طبقه بندی کانون های تعهد    
2-3-5- دو دیدگاه درباره تعهد سازمانی    
2-17-2- تعهد به دیگر سازمان ها    
2-3-6-2- تعهد نسبت به مشتریان    
2-4-1- رفتاراخلاقی    
2-4-2- فاکتورهای سطح کلان اثر گذار بر رفتار اخلاقی    
2-4-3- فاکتورهای سطح میانی اثر گذار بر رفتار اخلاقی    
2-4-4- فاکتورهای سطح خرد اثر گذار بر رفتار اخلاقی    
2-5- پیشینه تحقیق    
2-6- چارچوب نظری ومدل مفهومی تحقیق    
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1- مقدمه    
3-2 روش تحقیق    
3-3- جامعه آماری و نمونه    
3-4 - روشهای گردآوری داده ها    
3-5- ابزارگرداوری اطلاعات    
3-6- روایی و پایایی    
3-7- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها    
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه    
4-2- ویژگیهای جمعیت شناختی نمونه آماری    
4-2-1- وضعیت افراد پاسخ دهنده ازنظر جنسیت    
4-2-3- وضعیت افراد پاسخ دهنده ازنظرتحصیلات    
4-2-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده ازنظرمیزان درآمد    
4-3- آزمون های برازندگی مدل کلی    
4-4- ارزیابی مدل های ساختاری تحقیق    
4-5- ارزیابی بخش اندازه گیری مدل    
4-6- بررسی فرضیات تحقیق    
4-6-1- آزمون فرضیه اول    
4-6-2- آزمون فرضیه دوم    
4-6-3- آزمون فرضیه سوم    
4-6-4- آزمون فرضیه چهارم    
4-6-5- آزمون فرضیه پنجم    
4-6-6- آزمون فرضیه ششم    
4-6-7- آزمون فرضیه هفتم    
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1- مقدمه    
5-2- بحث و نتیجه گیری    
5-3- مقایسه نتایج با تحقیقات مشابه    
5-4- پیشنهاد های کاربردی    
5-5- پیشنهاداتی برای محققان آینده    
5-6- موانع ومحدودیت های پژوهش    
منابع و مأخذ    
پیوست‌ها
پیوست الف: پرسشنامه
پیوست ب: جداول آماری
چکیده لاتین
 فهرست جدول‌ها
فهرست نمودارها
فهرست شکل ها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق خاصیت آهنربایی زمین

تحقیق-خاصیت-آهنربایی-زمین
تحقیق خاصیت آهنربایی زمین
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 298
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
دانشمندان با پیدایش آهنربا پس از گذشت زمان کوتاهی پی بردند که کره زمین نیز خاصیت آهنربایی دارد تا آنجا که نام قطب های آهنربا را بر اساس نام قطب های زمین نام گذاری کردند به دنبال آن برای اولین بار در سال 1600 میلادی توسط گیلبرت؛ زمین به عنوان یک آهنربای بزرگ معرفی شدویلیام گیلبرت فیزیک دان انگلیسی در زمان الیزابت یکم نخستین کسی بود که ثابت کرد زمین خود دارای جاذبه مغناطیسی است و همانند یک آهنربای عظیم عمل می کند او طی آزمایش هایی متوجه شد که عقربه  مغناطیسی علاوه بر حرکت افقی دارای حرکت عمودی نیز بوده و  نوک آن  بر حسب دوری و نزدیکی از قطب شمال بالا یا پایین می رود او بعد از 17 سال مطالعه؛ رساله زمین یک آهنربای بزرگ  رابه رشته تحریر در آورد که امروز این نظریه به طریق علمی ثابت شده و مورد تائید قرار گرفته است مغناطیس زمین دارای میدان نامنظمی است که نسبت به زمان تغییر می کند و شدت ثابت و پایانی ندارد به طوریکه از یک قرن پیش تا به حال شدت میدان مغناطیس زمین 5 در صد کاهش یافته است. ...

فهرست مطالب:
خاصیت آهنربایی زمین
خاصیت مغناطیسی زمین
چرا میدان مغناطیسی زمین عوض می شود
وارونگی میدان مغناطیسی
جابه جایی قطب ها
علت وارونه شدن زمین
نقش میدان مغناطیسی در حفاظت از کره زمین
نخستین خبری که ماهیت میدان مغناطیسی زمین را آشکار ساخت
میدان مغناطیسی سپر دفاعی نا مرئئ
زاویه میل مغناطیسی
منابع و ماخذ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق انرژی هسته ای


تحقیق-انرژی-هسته-ای
تحقیق انرژی هسته ای
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 150
قیمت: : 3500 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
در واکنشهای شکافت هسته‌ای مقادیر زیادی نیز انرژی آزاد می‌گردد (در حدود 200Mev)، اما مسئله مهمتر اینکه نتیجه شکستن هسته 235U، آزادی دو نوترون است که می‌تواند دو هسته دیگر را شکسته و چهار نوترون را بوجود آورد. این چهار نوترون نیز چهار هسته 235U را می‌شکند. چهار هسته شکسته شده تولید هشت نوترون می‌کنند که قادر به شکستن همین تعداد هسته اورانیوم می‌باشند. سپس شکست هسته‌ای و آزاد شدن نوترونها بصورت زنجیروار به سرعت تکثیر و توسعه می‌یابد. در هر دوره تعداد نوترونها دو برابر می‌شود، در یک لحظه واکنش زنجیری خود بخودی شکست هسته‌ای شروع می‌گردد. در واکنشهای کنترل شده هسته‌ای تعداد شکست در واحد زمان و نیز مقدار انرژی بتدریج افزایش یافته و پس از رسیدن به مقداری دلخواه ثابت نگهداشته می‌شود.

فهرست مطالب:
مقدمه
 تعاریف جزئی
آیا می‌دانید که
نحوه آزاد شدن انرژی هسته‌ای
کاربرد حرارتی انرژی هسته‌ای
سوخت راکتورهای هسته‌ای
مزیتهای انرژی هسته‌ای بر سایر انرژی ها
کاربرد انرژی هسته ای
راکتور هسته ای
 دید کلی
تاریخچه
ساختمان راکتور
سوخت هسته‌ای
غلاف سوخت راکتور
مواد کند کننده نوترون
خنک کننده‌ها
مواد کنترل کننده شکافت
انواع راکتورها
کاربردهای راکتورهای هسته‌ای
انرژی شکافت هسته‌ای
انرژی بستگی هسته‌ای
مواد شکافتنی
شکافت 235U
غنی سازی اورانیوم
Gaseous Diffusion
بمب هاى هسته اى
چرا اورانیوم و پلوتونیوم؟
 بمب انفجار داخلى: بمب کثیف
مراحل انفجار داخلى
بمب هیدروژنى
بمب نوترونى
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مقاله روش مبتنی بر قابلیت اطمینان برای استراتژی تعمیر و نگهداری بهینه در سیستم‌های انتقال با GA


مقاله-روش-مبتنی-بر-قابلیت-اطمینان-برای-استراتژی-تعمیر-و-نگهداری-بهینه-در-سیستم‌های-انتقال-با-ga
مقاله روش مبتنی بر قابلیت اطمینان برای استراتژی تعمیر و نگهداری بهینه در سیستم‌های انتقال با GA
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc, pdf
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 2362
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:

روش مبتنی بر قابلیت اطمینان برای استراتژی تعمیر و نگهداری بهینه در سیستم‌های انتقال، با استفاده از الگوریتم ژنتیک

A Reliability-Centered Approach to an Optimal Maintenance Strategy in Transmission Systems Using a Genetic Algorithm

چکیده:
شرکت‌های انتقال برق تلاش میکنند سود خود را با کاهش هزینه تولید برق و هزینه بهره برداری و حفظ قابلیت اطمینان، ماکزیمم کنند. یکی از روش‌های موثر برای رسیدن به این اهداف سودآور توسعه استراتژی‌های تعمیر و نگهداری است.روش تعمیر و نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان،یک روش کلیدی در میسر ساختن استراتژی تعمیر و نگهداری بهینه است.در این روش بین هزینه تعمیر  پیشگیرانه و هزینه بالقوه از دست دادن قابلیت اطمینان یک مصالحه صورت میگیرد.از آنجایکه سیستم‌های انتقال از تجهیزات مختلفی تشکیل شده‌اند و قابلیت اطمینان این تجهیزات با زمان تغییر میکند برای مدل کردن حالت تجهیزات از زنجیره شبه مارکوف استفاده میشود.علاوه بر این از الگوریتم ژنتیک برای پیدا کردن استراتژی تعمیر و نگهداری بهینه از میان تعداد زیادی از سناریوهای تعمیر و نگهداری ممکن استفاده میشود.این استراتژی‌های تعمیر و نگهداری بهینه بر روی سیستم 9 باسه و 118 باسه ،IEEE مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و نتایج آن نشان میدهد که روش ارائه شده کل هزینه مورد انتظار را، مینیمم میکند.

فهرست مطالب:
چکیده
فهرست علائم و اختصارات
مقدمه
مدل حالت تجهیزات
A. مدل حالت تجهیزات پایه
B. کاربرد برای تجهیزات واقعی
استراتژی تعمیر و نگهداری بهینه با استفاده از GA (الگوریتم ژنتیک)
A. فرمولبندی مسئله
B. فرآیند پیدا کردن استراتژی تعمیر و نگهداری بهینه با استفاده از الگوریتم GA
C. تولید جمعیت
D. ارزیابی تابع فیتنس
E. انتخاب
F. کراس اور و میوتیشن
موضوع مورد مطالعه و نتایج
A. نتایج سیستم 9 باسه IEEE
B. نتایج سیستم 118 باسه IEEE  
نتیجه گیری
ضمیمه
منابع (در متن اصلی)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.