بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
شناخت رو به رشدی در حوزة تجارت در رابطه با اهمیت دانش به عنوان یک منبع حیاتی برای سازمانها وجود دارد. در اقتصاد جدید، افراد و سازمانها بر نگهداری و ارتقاء سرمایة دانشی خویش جهت ابتکار و خلاقیت تأکید بسیاری دارند. مدیریت دانش اگر چه مفهومی نسبتاً قدیمی است، اما با نزدیک شدن به اواسط دهة 1980 و آشکار شدن اهمیت دانش و تأثیر آن بر حفظ قدرت رقابتی در بازارهای اقتصادی مدیریت دانش اهمیت ویژهای یافت. در این دهه بود که نظامهای مبتنی بر هوش مصنوعی و نظامهای هوشمند برای مدیرت دانش بکار گرفته شد و مفاهیمی چون «فراهم آوردن»، «مهندسی دانش»، «نظامهای دانش مدار» و مانند آنها رواج پیدا کرد (لطفیان و امیری، 1391). از طرفی یکی از ویژگیهای بارز سازمانهای پیشرو اعم از دولتی یا خصوصی، عملکرد مناسب به منظور دستیابی به بینش و قضاوت صحیح نسبت به کارایی و اثربخشی برنامهها، فرآیندها و افراد آنهاست. با این وجود، سازمانهای متعالی در گردآوری و تحلیل اطلاعات مربوط به عملکرد متوقف نمیمانند، بلکه با استفاده از مدیریت عملکرد، بهسازی را هدایت کرده و استراتژیها را به طور موفقیتآمیزی به اقدامهایی مشخص تبدیل و ترجمه میکنند (پرویزراد، 1388). ...
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه
1-2) عنوان و موضوع تحقیق
1-3) بیان مسئله
1-4) اهمیت و ضرورت تحقیق
1-5) اهداف تحقیق
1-7) مدل تحقیق
1-8) سؤال اصلی و فرضیههای تحقیق
1-9) تعاریف عملیاتی متغیرها و واژههای کلیدی
1-10) روش تحقیق
1-11) قلمرو تحقیق
1-11-1) قلمرو زمانی تحقیق
1-11-2) قلمرو موضوعی تحقیق
1-12) جامعه و نمونة آماری تحقیق
فصل دوم: بررسی مبانی نظری و پیشینه تحقیق
2-1) مقدمه
2-2) مدیریت دانش
2-2-1) تاریخچه و سیر تکامل مدیریت دانش
2-2-2) تعاریف و مفاهیم مدیریت دانش
2-2-3) اصول و راهبردهای استراتژیک مدیریت دانش
2-2-4) مدیریت دانش در مقابل مدیریت اطلاعات
2-2-5) مدیریت دانش بعنوان یک ابزار استراتژیک تجاری
2-2-6) پلههای دانش در سازمان و چرخة تکمیل آن
2-2-7) خلق دانش
2-2-8) اجرا و یا بکارگیری مدیریت دانش در سطوح سازمانی
2-2-10) راندمان مدیریت دانش
2-2-11) اهمیت نیاز به مدیریت دانش برای دولت و سازمانهای دولتی
2-2-12) مدیریت دانش به عنوان کلید استراتژیک در بخش دولتی
2-2-14) فرایند شکلگیری و بسترسازی مدیریت دانش در سازمان
2-3) عملکرد سازمانی
2-3-1) تعاریف و مفاهیم عملکرد سازمانی
2-3-2) مرزهای عملکرد سازمانی
2-3-3) اهداف و رویکردهای عملکرد سازمانی
2-3-4) الگوی سنجش عملکرد و مدیریت عملکرد سازمانی
2-3-5) اجرای برنامههای بهبود عملکرد در راستای مدیریت عملکرد
2-3-6) جهانی شدن و توسعة فنآوری اطلاعات الزامی برای بهبود عملکرد سازمانی
2-3-7) ضرورتهای بهبود عملکرد برای سازمانها
2-3-8) نقش هدفگذاری در ارتقاء و بهبود عملکرد سازمانی
2-3-10) شاخصها و مؤلفههای اندازهگیری عملکرد سازمانی
2-3-11) ضرورت، اهمیت و فرایند ارزیابی عملکرد سازمانی
2-3-12) موانع و نارسائیهای بهبود عملکرد سازمانی
2-3-13) اصول و ارکان عملکرد سازمانی
2-4) پــیشینه تحقیق
2-4-1) تحقیقات داخلی
2-4-2) تحقیقات خارجی
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه
3-2) روش تحقیق
3-3) جامعة آماری
3-4) حجم نمونه و روش اندازهگیری
3-5) ابزار جمعآوری اطلاعات
3-6) روائی و پایائی ابزار سنجش
3 ـ 7) روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه داده ها
4-1) مقدمه
4-2) توصـیف آماری سؤالات توصیفی پرسشنامه
4-3) توصـیف آماری متغیرهای تحقیق
4-4) آزمون کولموگوروف- اسمیرنوف (K - S) برای تعیین طبیعی بودن توزیع نمرات
4-5) تجـزیه و تحلیل استنباطی دادههای آماری (آزمون فرضیههای تحقیق)
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه
5-2) نتیجهگیری
5-3) پیشنهادها
5-3-1) در تحقیق حاضر پیشنهادها به دو منظور ارائه میگردد
5-3-2) پیشنهاداتی برای محققان آتی
فاقد منابع
بخشی از متن:
چکیده:
مسئله پوشش موضوعى خاص و مربوط به یک جامعه معین نبوده و نیست، بلکه مسئله اى جهانى بوده و آشکار است که با مشخصات متناسب با جوامع مختلف و در سیر تاریخى آنها قرار دارد.
بی گمان حضور زنان و مردان در جامعه برای رفع نیاز های مادی و معنوی از هم نوعان خود بدون ارتباط با آنان میسر نخواهد بود اما معضل پوشش نامناسب حضور این دو جنس را به چالش کشانده است چرا که پوشش مسئله فرا جنسیتی است هر دو جنس باید به آن توجه کنند و لذا در برخورد با هر مسئله و مشکلی اولویت با شناخت علل و عوامل مسئله می باشد، مفهوم پوشش نامناسب این است که افراد از پوشش های تنگ و نقش های محرک و آرایش های افراطی که اغلب با گفتار و رفتاری تحریک آمیز همراه می شوند از مصادیق پوشش نامناسب به شمار می رود که از علل و عواملی که موجب روی آوردن افراد به سوی چنین پوششی می شود می توان به هجوم فرهنگ بیگانه، وجود غریزه خودآرایی در زنان وغیره ... را اشاره کرد که هر یک راهکارهای خاص خود را می طلبد از جمله راهنمایی افراد از طریق آموزه های ظریف اسلامی و جامعه شناختی استفاده کرد و اگر اقداماتی که در این زمینه انجام می شود مستمر باشد وضعیت پوشش در جامعه رو به اصلاح می رود.
البته باید در نظر داشت که معضل پوشش نامناسب در یک انداره نیست برخی از افراد با وضعیت زننده پوشش در جامعه ظاهر می شوند و برخی پوشش به نسبت معتدلی دارند.
آنچه موجب احساس نیاز به تحقیق در این باره شده گسترش روزافزون پوشش نامناسب افراد جامعه و نیز اثرات مخرب آن بر خانواده و جامعه می باشد. هدف از طرح این موضوع شناخت و بررسی علل و عوامل پوشش نامناسب و ارائه راهکارهای مناسب پوششی و رفتاری برای افراد جامعه می باشد.
کلید واژه: پوشش، زن، خانواده، اجتماع، فرهنگ
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فصل اول: کلیات
1- تعریف و تبیین موضوع
2- اهمیت و ضرورت تحقیق
3- اهداف و فوائد تحقیق
3- پیشینه موضوع تحقیق
4- سوال های تحقیق
1-4 سوال اصلی
2-4 سوالات فرعی
5- فرضیه تحقیق
6- پیش فرض های تحقیق
7- روش تحقیق
8- مفاهیم و متغیر ها
9- عنوان تحقیق
10 ساختار تحقیق
11- مشکلات و موانع تحقیق
فصل دوم: فلسفه و ضرورت پوشش
1- لباس در گذشته و حال
2- فلسفه پوشش
2-1- حرمت بخشیدن به زن
2-2- مبارزه با نفس
2-3- جواز حضور در اجتماع
2-4- ایجاد امنیت
2-5- معرف شخصیت زن
2-6- تامین امنیت اجتماعی
2-7- دفاع از شخصیت انسانی زن
2-8- بهداشت روانی
2- 9- پیشگیری از ایجاد التهاب و هیجان جنسی در جامعه
2- 10- استیفای حقوق زن
2-11- حفاظت از کانون گرم خانواده
2-12- چرایی اختصاص پوشش کامل به زن
فصل سوم: بررسی علل و عوامل پوشش نامناسب در اجتماع
1- بی حجابی و پوشش نامناسب
2- پوشش نامناسب در نگرش جامعه شناختی
3- معنی شناسی پوشش نامناسب
4- مهم ترین انگیزه ها و عوامل پوشش نامناسب
4-1- وجود غریزه خودآرایی در زنان
4-2- نشان دادن عقده حقارت
4-3- توجه بیش از اندازه به ظاهر و غفلت از خود حقیقی
4-4- تلاش استعمار در زدودن پوشش
4-5- دگرگونى ارزشها
4-6- الگوهاى ناهنجار
4-7- خلأهاى درونى
4-8- انحراف اجتماعی
4-8 -1- شیوه های قومی
4-8 -2- رسوم اخلاقی
4-8 -3- قانون
4-9- رویکرد عرضه و تقاضا
4- 10- فمینیسم و ویرانی خانواده
4-11- مدگرایی و مصرف گرایی
4-11-1- لباس
4-11-2- آرایش صورت و مو
4-11-3- مصرف گرایی
4-12- تلویزیون
4-13- سینما
4-14- ماهواره
4-15- اینترنت
4-16- کالاهای وارداتی
فصل چهارم: ارائه راهکار های مناسب برای جلوگیری از پوشش نامناسب درجامعه
1- راههاى مبارزه با پوشش نامناسب
1-1- شناخت فرهنگ و اهداف دشمن
1-2- کارکردهای خانواده
1-2-1- تأمین نیازهای عاطفی
1-2-2- تأمین نیازهای جنسی
1-2-3- حمایت و مراقبت
1-2-4- جامعه پذیری
1-3- تمهیداتی برای نهادینه سازی فرهنگ دینی
1-4- ترویج ارزش ها با امر به معروف و نهی از منکر
1-5- کنترل پوشش
1-6- کنترل گفتار
1-7- کنترل رفتار
1-8- پرهیز از تقلید کورکورانه
1-9- کنترل و هدایت رسانه های جمعی
1-10- تقویت ایمان و اعتقاد
1-11- احیاء فرهنگ اصیل اسلامى
1-12- شناساندن الگوهاى والا
1-13- تقویت غیرت فردی
1-14- تقویت غیرت اجتماعى
نتیجه
راه حل پیشنهادی
منابع
منابع فارسی
منابع عربی
فصلنامه ها
بخشی از متن:
توضیحات:
این کتاب شامل بیش از 47 جلسه سخنرانی های دکتر ضیائی از سیر تا پیاز بیماری های زنان است که بصورت موضوع بندی گرد آوری شده است.
از جمله قابلیت های این کتاب:
1: بصورت جلسه به جلسه فهرست بندی و لینک گذاری شده و شما میتوانید تنها با کلیک بر روی مطلب مورد نظر آن را مشاهده کنید و لازم نباشد بین صفحات بالا و پایین بروید!!
2: هیچگونه تبلیغاتی در این کتاب نخوهید دید!
3: کادر بندی شده و آماده شده جهت چاپ
4: ...
دوستانی که جلد اول را خریداری کرده اند حتما از مزایای این کتاب باخبر
هستند و میدانند که نسخه های دکتر ضیائی ترکیبی از طب مدرن و طب سنتی است.
بخشی از متن:
مقدمه:
افت تحصیلی مشکل اساسی نظام های آموزشی است که هر ساله هزینه های سنگینی به بار می آورد و همچنان در حال افزایش است. بسیاری از دانش آموزان نمی توانند از عهده مواد و محتوای آموزش مسایل برآمده یا در موعد مقرر یادگیری آنها را به پایان برسانند، تاسف انگیزتر اینکه بسیاری از این افراد توانایی های لازم برای کسب موفقیت را دارند اما موفق نمی شوند، از طرفی با وجود توسعه کمی آموزش رسمی در چند دهه اخیر شاهد انتقادهایی از شرایط کیفی تعلیم و تربیت در عرصه های مختلف بوده ایم، شرایطی که موجب پدیدآمدن دانش آموزان بی احساس و انگیزه ٬ فارغ التحصیلان بی علم و معلمان فاقد خلاقیت شده است، به طوری که هر چه سطح تحصیلی بالاتر می رود، شوق آموختن در دانش آموزان کمتر می شود.
مفاهیم ریاضی از اولویت های هر نظام آموزشی می باشداهمیت درس ریاضی و علل عوامل افت آن در بین دانش آموزان دوره ی متوسطه راه کارهای مؤثر در پیشگیری از افت تحصیلی درس ریاضی مبتنی بر تحقق موضوع اصلی ومحوری در برنامه ریزی تحصیلی مدارس در دوره های مختلف مطرح و به عنوان وسیله ای نیرومند برای پرورش نظم فکری، درست اندیشیدن، تقویت دقت، تامل، ابتکار، قوه نوآوری وخلاقیت در دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل شناسایی روش ها وراهکارهای بهتر ونوین جهت آموزش و تدریس مطالب و مفاهیم ریاضی از اولویت های هر نظام آموزشی می باشد. واقعیت بیانگر این است که افت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی در کشور ما یکی از معضلات وآفت های نظام آموزشی شده به گونه ای که با تمام تلاش آموزگاران ومعلمان وحتی با افزیش تعداد ساعات ریاضی بیشتر معلمین ودانش آموزان از نتیجه یادگیری در این درس رضایت چندانی ندارندوهمواره این سوال مطرح بوده است چرا دانش آموزان در یادگیری ریاضی ضعیف و توانایی حل مسائل را ندارند و از این درس متنفرند؟ بنابراین در این پروژه درصدد آن هستیم ضمن شناسایی برخی از دلایل افت تحصیلی در دوره دبیرستان بخصوص در درس ریاضی راهکارهایی را برای رفع مشکلات ارائه نماییم.
فهرست مطالب:
فصل اول: بیان مسئله و فرضیه های تحقیق
مقدمه
بیان مسله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف کلی آن
اهداف جزئی
فرضیات تحقیق
تعاریف عملیاتی مفاهیم و واژه ها
فصل دوم: تاریخچه تحقیق
پیشینه
مشکلات مربوط به تالیف کتاب های درسی
پیشینه تحصیلی دانش آموزان
نامناسب بودن شیوه های تدریس معلمان
انگیزه آموختن
کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی
نارضایتی معلمان
پیشرفت درسی وتحصیلی
فراهم نمودن امکانات بهتر برای معلمان
منطقه جغرافیایی
علل فردی
انگیزش و لذت یادگیری
انواع افت تحصیلی
غیبت مطلق از مدرسه
تکرار پایه تحصیلی
کیفیت نازل تحصیلات
افت تحصیلی پنهان
اندازه آموزشگاه و افت تحصیلی
وضعیت اجتماعی و اقتصادی خانواده و افت تحصیلی
توانایی و استعداد دانش آموزان و افت تحصیلی
جنسیت و افت تحصیلی
ویژگی های شخصیتی و افت تحصیلی
کیفیت موسسه یا آموزشگاه ،ترکیب دانش آموز و افت تحصیلی
فصل سوم: روش تحقیق
روش انجام تحقیق
جامعه آماری مورد پژوهش
نمونه
روش و ابزار جمع آوری اطلاعات
روشهای آماری مورد استفاده
فصل چهارم: جمع آوری اطلاعات و نمودارها
فصل پنجم: نتیجه گیری
فرضیه ها
منابع و مواخذ
چکیده لاتین
بخشی از متن:
مقدمه:
علائم حیاتی بهترین علائم و نشانه های حیات و زندگی انسان بوده و توسط این معیارها می توان زندگی و یا مرگ یک انسان را اعلام نمود.
فهرست مطالب:
Vital Sign
مقدمه
عمده ترین و مهمترین علائم حیاتی
کنترل علائم حیاتی در چه مواقعی باید انجام شود؟
اصول لازم برای اندازه گیری علائم حیاتی
تعداد تنفس (RESPIRATORY RATE)
توجه
عوامل موثر بر تنفس
نبض (PULSE)
محل های رایج برای نبضهای محیطی
عوامل موثر بر تعداد نبض در دقیقه
بررسی نبض
فشار خون (Blood Pressure)
عوامل موثر بر فشار خون
تغییرات فشار خون (Hypertension)
هیپوتانسیون یا کاهش فشار خون (Hypotension)
بررسی فشار خون
روش اندازه گیری فشار خون غیر تهاجمی
میزان اشباع اکسیژن شریانی
درجه حرارت (Temperature)
درجه حرارت
عوامل موثر بر درجه حرارت بدن
اصطلاحات درجه حرارت
ابزار اندازه گیری درجه حرارت بدن
بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
پس از انقلاب اسلامی و حرکت همگانی مردم برای تغییر بنیادین ارزشهای نظام، دشمنان همواره از طریق برنامههای مختلف سعی در اختلال در نظام برنامههای کشورمان داشتهاند. پس از آنکه دشمنان از ادامه رابطه و مصالحه با رهبران نظام جمهوری اسلامی مأیوس شدند، به جنگ تحمیلی دامن زدند که خود میتوانست تضعیف نظام تا نابودی کامل هویت دینی و ملی (ایرانی- اسلامی) را در بر داشته باشد. البته در این راه دشمن از هیچ حربهای فرو نگذاشت، اما آنچه که مسلم بود رشادتها و ایثار جوانان و مردم ایران زمین به مدد عقیده و ارزشهایی که از انقلاب به دست آورده بودند، مانعی بزرگ بر سر راه اهداف آنها شد و چیزی جز ناکامی و شکست در حوزه استراتژیهای نظامی را برای آنها در بر نداشت. بدین ترتیب دشمن زخم خورده از شکست در حوزههای نظامی به فکر راههای پنهانیتر و البته کشندهتری برای نابودسازی نظام افتاد. در این دوره استحاله از درون و تهیسازی معانی ارزشی جامعه مهمترین هدف دشمن قرار گرفت. تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی درست از سال 1368 یعنی پایان جنگ تحمیلی ایران و عراق آغاز شد و از خلاء ایجاد شده از مسایل جنگ، استفاده لازم را برد.
گسترش روز افزون ماهوارهها، گسترش بیبندوباری و به وجود آمدن فساد فراگیر در جامعه و به انحطاط کشیده شدن برخی از جوانان و گسترش روزافزون آنان به مشروبات الکلی، ایجاد گروههای غربی مانند: هویمتالها، رپها و شیطانپرستها، تمایل به مدگرایی و000 همه و همه نشان از هدفمند بودن این تهاجم از طرف دشمن داشت. این بار دشمن با استفاده از روشهای نرمافزاری فکری و تبلیغی بر خلاف دوره قبل که مردان را مورد حمله قرار داده بود قلب جامعه، یعنی زنان و جوانان و جوانان را هدف گرفت.
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات
1-1 مقدمه
2-1 بیان مساله
3-1 اهمیت موضوع
4-1 اهداف تحقیق
فصل دوم: پیشینه های پژوهش
1-2 پیشینه های تحقیق
2-2 پیشینه داخلی
3-2 پیشینه خارجی
فصل سوم: مبانی نظری تحقیق
1-3 مروری بر نظریات
1-1-3 پارسونز
2-1-3 مودووی
3-1-3 ساموئل هانتینگتون
4-1-3 کارل مارکس
5-1-3 اریکسون
6-1-3 جیمز مارسیا
7-1-3 رویکردهای سازه گرا
8-1-3 کولی و توماس
9-1-3 روزنبرگ
10-1-3 تاجفل
11-1-3 سورکین
12-1-3 سیکوس
13-1-3 گی روشه
14-1-3 نظریه ژان کروجر
15-1-3 آنتونی گیدنز
16-1-3 جرج هربرت مید
17-1-3 مانوئل کاستلز
18-1-3 نظریه پیتر برگ
2-3 جمع بندی
3-3 چارچوب نظری
4-3 مدل تحقیق
5-3 فرضیات تحقیق
فصل چهارم: روش شناسی تحقیق
1-4 روش تحقیق
2-4 جامعه آماری و شیوه نمونه گیری
3-4 تعریف مفاهیم
4-4 تکنیک جمع آوری
پرسشنامه
منابع
بخشی از متن:
چکیده:
عصر نوین فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی، محیط اطراف را تبدیل به محیطی پر از چالش نموده است. در این حیطه، هر روزه شاهد ورود فناوریهای جدید هستید و لذا با قابلیت ها و چالشهای جدیدی دست و پنجه نرم می کنید. فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در تمام بخشهای زندگی بشر ریشه دوانیده اند و اگرچه به تسهیل زندگی و ارتباطات بشر کمک می کنند، اما مانند هر تکنولوژی نوظهور دیگر با خود، خطراتی را نیز به همراه می آورند .به عنوان مثال، سازمانی که برای افزایش اثربخشی وکارایی خود در ارتباطات، از شبکه های مخابراتی و اینترنت کمک می گیرد، بایستی ریسک ناشی از دسترسی افراد غیر مجاز یا رقبا به اطلاعات سازمان را پذیرفته و یا آنرا مدیریت کند. با توجه به نکات ذکر شده، در تصمیم گیری برای پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و بهره گیری از مزایای فناوری اطلاعات، مانند هر نوع تصمیم گیری دیگر در زندگی، باید به بررسی خطرات احتمالی آن پرداخته و با مدیریت ریسکهای موجود، اثربخشی سیستم را ارتقاء بخشید. در این پروژه، پس از معرفی مدیریت ریسک، ابزارهای آن، انو اع ریسکها و روشهای ارتقاء و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی، به معرفی نحوه به کارگیری فرایند مدیریت ریسک در فناوری اطلاعات و هر یک از مراحل پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی به روش SDLC که یکی از جامع ترین و کاملترین روشهای ایجاد سیستم است، پرداخته می شود .درنهایت هم، اقدام به معرفی نقشهای کلیدی و برخی از عوامل موفقیت در فرایند مدیریت ریسک ، شده است.
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: جایگاه مدیریت ریسک در پروژه ها
1-1 مقدمه
1-1-1 اهداف پروژه
1-1-2 مخاطب مورد نظر
1-2 ریسک
1-3 مدیریت ریسک
1-4 چارچوب مدیریت ریسک پروژه های IT
1-5 شناسایی ریسک
1-6 برآورد و تخمین ریسک
1-7 رتبه ریسک : احتمال وقوع ریسک-تاثیر ریسک
1-8 استراتژی برخورد ریسک
1-9 کنترل و نظارت ریسک
1-10 پاسخ به ریسک
1-11 ارزیابی ریسک
فصل دوم: کاربرد و نقش مدیریت ریسک در موضوع فناوری اطلاعات
2-1 مدیریت ریسک در فناوری اطلاعات
2-2 چرخه عمر ایجاد و توسعه سیستم SDLC
2-3 تعیین اهداف IT
2-4 اهداف مدیریت و اهمیت آن در IT
2-5 فواید و اهمیت ریسک
2-6 حیطه مدیریت ریسک در فرآیند شناسایی ریسک پس از تعیین اثر
2-7 نقش های کلیدی
2-8 ارزیابی ریسک
2-8-1 مرحله 1: توصیف صفات سیستم
اطلاعات مربوط به سیستم
فنون جمع آوری اطلاعات
2-8-2 مرحله 2: تشخیص خطر
تشخیص منبع خطر
محرک و اعمال خطر
2-8-3 مرحله 3: تشخیص آسیب پذیری
منابع آسیب
آزمایش امنیتی سیستم
گسترش فهرست احتیاجات امنیتی
2-8-4 مرحله 4: تجزیه و تحلیل کنترل
شیوه های نظارت
طبقه های نظارت
فن تجزیه و تحلیل نظارت
2-8-5 مرحله 5: تعیین احتمال
2-8-6 مرحله 6: تجزیه و تحلیل اثر
2-8-7 مرحله 7: تعیین ریسک
ماتریس سطح خطر
توصیف سطح ریسک
2-8-8 مرحله 8: نظریه کنترل
2-8-9 مرحله 9: مستند سازی
2-9 کاهش ریسک
2-9-1 گزینه های کاهش ریسک
2-9-2 راه حل کاهش ریسک
2-9-3 رویکرد انجام کنترل
2-9-4 انواع کنترل
کنترل امنیتی فنی
کنترل فنی حمایتی
کنترل فنی پیشگیرانه
کشف و بازیابی کنترل های فنی
کنترل های امنیت مدیریتی
کنترل های امنیت مدیریت کشف
کنترل های مدیریت بازیابی
2-9-5 کنترل امنیت عملیاتی
کنترل عملیاتی پیشگیرانه
کنترل عملیاتی کشف
2-10 تجزیه و تحلیل سود و زیان
2-10-1 نمونه تجزیه و تحلیل سود و زیان
2-11 ریسک باقیمانده
فصل سوم: نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ریسک پروژه PERTMASTER
3-1 تجزیه وتحلیل ریسک پروژه
3-2 آشنایی با PERTMASTER
3-2-1 مزیت
3-2-2 نصب راه اندازی
3-2-3 آشنایی با محیط نرم افزار
3-2-4 ایجاد یک پروژه جدید
فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهاد
4-1 نتیجه گیری و بحث
4-2 کلیدهایی برای موفقیت
4-3 پیشنهاد
مراجع